Vrátit nám zboží je otázka pár minut. Nemusíte tisknout a vyplňovat žádné papírové formuláře nebo tvořit a posílat průvodní dopisy. Při vratkách používáme Retino, jednoduchý systém, při kterém stačí jen Váš e-mail a telefonní číslo z objednávky. Pokud se Vám nelíbí hra či dárek, nebo se na doručeném zboží projevila nějaká závada, posaďte se na chvíli k počítači a zadejte pár údajů, Albi s Retinem se postarají o zbytek. Celý proces trvá jenom pár minut, nemusíte tisknout a vyplňovat žádné papíry. O všech procesech reklamace (nebo vrácení zboží) budete informováni e-mailem a stav si budete moci kontrolovat prostřednictvím tlačítka v e-mailovém potvrzení. Vrácení rychle – jednoduše – s přehledem POTŘEBUJETE NÁHRADNÍ DÍL NEBO KOMPONENTU? V případě skladové dostupnosti zdarma dodáme chybějící a vyměníme rozbité díly (např. karty, plánky, figurky) k vaší hře. Stačí vyplnit formulář. Prosba k reklamacím REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ, PROSÍM, NEZASÍLEJTE BEZ PŘEDCHOZÍ DOMLUVY NA DOBÍRKU NA ADRESU SKLADU! Zaměstnanci skladu nemají možnost zásilku převzít a zaplatit! Peníze vám budou vráceny převodem na účet uvedený v Retinu. Zákaznická linka Albi Zákaznická linka funguje každý pracovní den od 7:00 do 20:00 hodin, o víkendech potom od 10:00 do 18:00 hodin. Pokud budete mít nějaký dotaz ohledně vrácení zboží nebo reklamace, kolegyně ze Zákaznického centra jsou Vám k dispozici. mail: eshop@albi.cz tel.: +420 730 800 720 Distribuční centrum Albi Česká republika a.s. Oddělení péče o zákazníka Lhota za Červeným Kostelcem 439 Červený Kostelec 549 41