Reklamace a vracení zboží

Vrátit nám zboží je otázka pár minut. Nemusíte tisknout a vyplňovat žádné papírové formuláře nebo tvořit a posílat průvodní dopisy. Při vratkách používáme Retino, jednoduchý systém, při kterém stačí jen Váš e-mail a telefonní číslo z objednávky.

 

 

Pokud se Vám nelíbí hra či dárek, nebo se na doručeném zboží projevila nějaká závada, posaďte se na chvíli k počítači a zadejte pár údajů, Albi s Retinem se postarají o zbytek. Celý proces trvá jenom pár minut, nemusíte tisknout a vyplňovat žádné papíry. O všech procesech reklamace (nebo vrácení zboží) budete informováni e-mailem a stav si budete moci kontrolovat prostřednictvím tlačítka v e-mailovém potvrzení.

 

Vrácení rychle – jednoduše – s přehledem

 


Prosba k reklamacím

REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ, PROSÍM, NEZASÍLEJTE BEZ PŘEDCHOZÍ DOMLUVY NA DOBÍRKU NA ADRESU SKLADU! Zaměstnanci skladu nemají možnost zásilku převzít a zaplatit! Peníze vám budou vráceny převodem na účet uvedený v Retinu.


Zákaznická linka Albi

Zákaznická linka funguje každý pracovní den od 7:00 do 20:00 hodin, o víkendech potom od 10:00 do 18:00 hodin. Pokud budete mít nějaký dotaz ohledně vrácení zboží nebo reklamace, kolegyně ze Zákaznického centra jsou Vám k dispozici. 

mail: eshop@albi.cz
tel.: +420 730 800 720

 

Distribuční centrum Albi Česká republika a.s.
Oddělení péče o zákazníka
Lhota za Červeným Kostelcem 439
Červený Kostelec 549 41

 

 

 

Nahoru