Někdy se to povede, jindy to nemusí být úplně ono. Napište nám to. Recenze si čteme, vyhodnocujeme je a snažíme se udělat to napodruhé lépe. Nebo prostě máme radost, že máte radost a není třeba nic měnit. Navíc to mají při nákupu jednodušší i ostatní - ví díky recenzím, do čeho jdou. Za tu chvíli času, kterou recenzím případně věnujete, proto fakticky moc děkujeme. Z recenzí neděláme velkou vědu, ale pro jistotu k nim pár slov napíšeme. Můžete jenom hvězdičkovat nebo se dlouze rozepisovat, můžete psát recenze registrovaní i neregistrovaní, s nákupem přímo u nás i u někoho jiného. Můžete si stěžovat i chválit. Neškrtáme, nemažeme, nevybíráme si. Ověřená vs. neověřená Protože jsme výrobce řady produktů s velkou distribuční sítí, rádi si vyslechneme váš názor, i když jste produkt zakoupili jinde. Stačí vyplnit formulář u daného produktu na našich stránkách. Věříme, že jste produkt skutečně vyzkoušeli, ale pro pořádek takové recenze viditelně označujeme štítkem Neověřená recenze. Pokud jste produkt zakoupili přímo u nás, do deseti dnů od převzetí zboží vám dorazí do e-mailu žádost o recenzi. Pokud se rozhodnete věnovat nám trochu času, vaše recenze se po odeslání zobrazí u zakoupeného produktu (zakoupených produtků). Tyto recenze viditelně označujeme štítkem Ověřená recenze. Recenze se u produktů objevují okamžitě, nepodléhají žádnému schvalovacímu procesu ani systému předběžné kontroly. Hvězdičky vs. slova U Albi můžete hodnotit jednoduše prostřednictvím hvězdiček nebo rozsáhleji formou textové recenze. Při hodnocení hvězdičkami můžete produktu přidělit hodnotu ve škále 0,5 až 5 hvězdiček. Na rozdíl od školního hodnocení je pro nás pětka nejvíc a o jedničky nebo půlhvězdičky moc nestojíme. Výsledné hodnocení produktů se počítá aritmetickým průměrem ze všech přidělených hodnot. V textovém hodnocení máte volnou ruku - stačí napsat jednoduché textové hodnocení pár slovy, ale můžete se rozšoupnout a přidat bodově i výhody a nevýhody produktu. Čím víc toho napíšete, tím víc se toho o produktu dozví i ostatní zákazníci ;-). Formality na závěr Co by v recenzi nemělo být Aby recenze pomáhaly a měly smysl, držte se prosím následujících doporučení: nebuďte vulgární a neurážejte ostatní pravdivě popisujte vlastní zkušenosti s produktem, zbytečně nekopírujte cizí texty ani nevytvářejte duplicitní recenze hlídejte si soukromí, neuvádějte osobní údaje - ani svoje, ani třetích stran snažte se psát recenze přímo k produktu - poskytněte ostatním relevatní informace k výrobku, nepište recenze na dopravu, platbu a další služby, které s produktem nesouvisí do recenzí nepište dotazy, ani zboží prostřednictvím recenzí nereklamujte - sdělte svou zkušenost s produktem, ale pro dotaz k produktu / reklamaci využijte diskuzi nebo naši Zákaznickou linku na e-mailu eshop@albi.cz či telefonu 730 800 720. Vyhrazujeme si právo recenze, které porušují výše uvedená pravidla či platnou legislativu skrýt. Jejich textace bude uchována pro případnou kontrolu. Není to myšleno tak, že se chceme zbavovat negativních reakcí, ale nemá podle nás smysl nechávat u produktu recenze typu "Koupil jsem jako dárek, zatím nerozbaleno" nebo "Ano". Osobní údaje Osobní údaje u recenze jsou vždy anonymizovány, poskytnutý e-mail slouží k spárování recenze s objednávkou. Případně na něj napíšeme, pokud vyhodnotíme, že si recenze zaslouží odpověď z naší strany. Více o ochraně osobních údajů poskytnutých při recenzování výrobků najdete zde.