Pohodové doručení do Vánoc a vánoční provoz e-shopu

Co se děje v Albi

Od nedělního odpoledne 18. prosince již negarantujeme doručení zásilek do Vánoc. Doporučujeme navštívit naše prodejny, kde lze nakoupit až do Štědrého dne.

Pohodové doručení do Vánoc a vánoční provoz e-shopu

DÁRKY NA POSLEDNÍ CHVÍLI UŽ JEN NA PRODEJNÁCH ALBI

Pokud jste ve skluzu a ještě vám něco bude v posledním předvánočním týdnu pod stromeček chybět, zastavte se v některé z našich dárkovo-herních prodejen Albi. Kolegyně a kolegové jsou připraveni vám pomoci v plnění vánočních přání, a to až do Štědrého dne (24. prosince) do 12:00 hodin. 

 

 

DOPRAVA V ČASE PŘEDVÁNOČNÍM (DO 18. PROSINCE)

Dorazí nebo nedorazí? Těžký kvíz, který při nákupu na e-shopech řešíte každé Vánoce - ačkoliv u nás v Albi stíháme expedovat dárky obvykle do druhého dne, zásilky mohou nabrat cestou zpoždění. Čím dřív objednáte, tím větší rezervu na doručení (a klidnější Vánoce) máte.

 

ZÁSILKOVNA

Zásilkovna garantuje doručení do Vánoc u všech zásilek expedovaných od nás v pondělí 19. prosince. Pokud tedy s objednáním ještě otálíte, zkuste nakoupit ideálně do soboty 17. prosince (nejpozději v neděli 18. prosince dopoledne), v pondělí předáme balíčky Zásilkovně a doručení by mělo být v pohodě do Vánoc. V případě větších měst má Zásilkovna aktuálně potíže na centrálních depech a doba doručení se může prodloužit až na 4 dny. Stejně tak výdejní místa nyní bývají přeplněná.

Balíčky u Zásilkovny lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

 

PPL

Pokud chcete zboží nechat doručit kurýrem PPL, doporučujeme nakoupit také nejpozději v sobotu 17. prosince (nebo alternativně v neděli 18. prosince dopoledne do 11.00 hodin)

Pro zrychlení doručení můžete využít síť PPL Parcel shopů. Některé vytížené vozy PPL (zejména ve větších městech) totiž nezvládají objíždět doručovací adresy a doručení takto urychlíte.

Balíčky u PPL lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

 

ČESKÁ POŠTA A BALÍKOVNA

I pošta by měla zásilky expedované nejpozději v pondělí 19. prosince (tj. objednávky ze soboty 17. prosince a nedělního dopoledne) doručit do  23. prosince. 

U pošty pouze upozorňujeme zákazníky na nedoručování na adresu s obvyklým odůvodněním adresát nezastižen. Pošta často nestíhá ani nechávat oznámení ve schránkách, proto doporučujeme svou zásilku vždy sledovat na stránkách pošty a telefonicky se informovat na nejbližší pobočce, zda-li tam již balíček není.

Na druhou stranu Balíkovna, kterou jsme letos přidali do nabídky doprav, zatím dodržuje termíny a doručování je více spolehlivé než u Zásilkovny. 

Balíčky u České pošty lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

 

 

OBJEDNÁVKY OD 18. PROSINCE

Objednávky od nedělního poledne 18. prosince se budeme snažit expedovat tak rychle, jak to jen půjde. Vzhledem k maximálnímu vytížení našeho expedičního skladu ale nemusíme již zvládnout balíčky předat v pondělí a riziko nedoručení do Vánoc se výrazně zvyšuje. Jedná se tedy o variantu pro vánoční dobrodruhy, která může a nemusí vyjít. 

 

OBJEDNÁVKY OD 23. PROSINCE

Expediční sklad Albi bude letos otevřen i 23. prosince, stejně tak budeme zboží expedovat i v období od 27. do 29. prosince. Na vyřízení vánočních objednávek tedy nebudete muset čekat až do roku 2023!

 

 

NA CO SI DÁT POZOR

Při objednávce prosím pečlivě kontrolujte zadané kontaktní údaje i adresu, překlep nebo třeba neúplné jméno nebo telefonní číslo mohou znamenat zdržení zásilky nebo její nedoručení! 

 

DŮVĚŘUJ, ALE PROVĚŘUJ

Ještě před Štědrým dnem doporučujeme zejména v případě Kouzelného čtení vybalit a vyzkoušet nové knihy a do tužky případně nahrát potřebné audio soubory a dostatečně ji nabít. Vyhnete se tak zklamaným výrazům a dětským dotazům: „Mami, tati, kdy už to bude?“ :D Více informací o tom, jak se připravit na Vánoce s Kouzelným čtením najdete zde

 

 

ZÁKAZNICKÁ LINKA A EXPEDICE BĚHEM VÁNOC

Zákaznická linka Albi nebude fungovat pouze jediný den, a to 24. prosince. Naše kolegyně ze Zákaznické linky ale budou odpovídat už 25. a 26. prosince na vaše e-mailové dotazy na e-mailu eshop@albi.cz.

Od úterý 27. prosince do pátku 30. prosince bude navíc k dispozici i naše telefonní linka 730 800 720 - vždy od 10:00 do 18:00.

V sobotu 31. prosince a v neděli 1. ledna budou kolegyně k dispozici na e-mailu. V pondělí 2. ledna již Zákaznická linka bude fungovat ve standardní provozní době.

Prosím, dejte kolegyním k dispozici dostatek času na vyřízení vašich požadavků. Případné reklamace a výměny zboží se budeme v rámci našich možností vyřešit už v období 27. - 29. prosince.

 

Albi nabízí u zboží zakoupeného v období od 1. listopadu do 31. prosince možnost vrácení zboží až do 31. ledna 2023 - na případné vyřízení výměn či vrácení peněz tedy budete mít dostatek času.

 

Tým e-shopu Albi

Naposledy přidané

Nahoru