Od nedělního odpoledne 18. prosince již negarantujeme doručení zásilek do Vánoc. Doporučujeme navštívit naše prodejny, kde lze nakoupit až do Štědrého dne.
Pokud jste ve skluzu a ještě vám něco bude v posledním předvánočním týdnu pod stromeček chybět, zastavte se v některé z našich dárkovo-herních prodejen Albi. Kolegyně a kolegové jsou připraveni vám pomoci v plnění vánočních přání, a to až do Štědrého dne (24. prosince) do 12:00 hodin.
Dorazí nebo nedorazí? Těžký kvíz, který při nákupu na e-shopech řešíte každé Vánoce - ačkoliv u nás v Albi stíháme expedovat dárky obvykle do druhého dne, zásilky mohou nabrat cestou zpoždění. Čím dřív objednáte, tím větší rezervu na doručení (a klidnější Vánoce) máte.
Zásilkovna garantuje doručení do Vánoc u všech zásilek expedovaných od nás v pondělí 19. prosince. Pokud tedy s objednáním ještě otálíte, zkuste nakoupit ideálně do soboty 17. prosince (nejpozději v neděli 18. prosince dopoledne), v pondělí předáme balíčky Zásilkovně a doručení by mělo být v pohodě do Vánoc. V případě větších měst má Zásilkovna aktuálně potíže na centrálních depech a doba doručení se může prodloužit až na 4 dny. Stejně tak výdejní místa nyní bývají přeplněná.
Balíčky u Zásilkovny lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.
Pokud chcete zboží nechat doručit kurýrem PPL, doporučujeme nakoupit také nejpozději v sobotu 17. prosince (nebo alternativně v neděli 18. prosince dopoledne do 11.00 hodin)
Pro zrychlení doručení můžete využít síť PPL Parcel shopů. Některé vytížené vozy PPL (zejména ve větších městech) totiž nezvládají objíždět doručovací adresy a doručení takto urychlíte.
Balíčky u PPL lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.
I pošta by měla zásilky expedované nejpozději v pondělí 19. prosince (tj. objednávky ze soboty 17. prosince a nedělního dopoledne) doručit do 23. prosince.
U pošty pouze upozorňujeme zákazníky na nedoručování na adresu s obvyklým odůvodněním adresát nezastižen. Pošta často nestíhá ani nechávat oznámení ve schránkách, proto doporučujeme svou zásilku vždy sledovat na stránkách pošty a telefonicky se informovat na nejbližší pobočce, zda-li tam již balíček není.
Na druhou stranu Balíkovna, kterou jsme letos přidali do nabídky doprav, zatím dodržuje termíny a doručování je více spolehlivé než u Zásilkovny.
Balíčky u České pošty lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.
Objednávky od nedělního poledne 18. prosince se budeme snažit expedovat tak rychle, jak to jen půjde. Vzhledem k maximálnímu vytížení našeho expedičního skladu ale nemusíme již zvládnout balíčky předat v pondělí a riziko nedoručení do Vánoc se výrazně zvyšuje. Jedná se tedy o variantu pro vánoční dobrodruhy, která může a nemusí vyjít.
Expediční sklad Albi bude letos otevřen i 23. prosince, stejně tak budeme zboží expedovat i v období od 27. do 29. prosince. Na vyřízení vánočních objednávek tedy nebudete muset čekat až do roku 2023!
Při objednávce prosím pečlivě kontrolujte zadané kontaktní údaje i adresu, překlep nebo třeba neúplné jméno nebo telefonní číslo mohou znamenat zdržení zásilky nebo její nedoručení!
Ještě před Štědrým dnem doporučujeme zejména v případě Kouzelného čtení vybalit a vyzkoušet nové knihy a do tužky případně nahrát potřebné audio soubory a dostatečně ji nabít. Vyhnete se tak zklamaným výrazům a dětským dotazům: „Mami, tati, kdy už to bude?“ :D Více informací o tom, jak se připravit na Vánoce s Kouzelným čtením najdete zde.
Zákaznická linka Albi nebude fungovat pouze jediný den, a to 24. prosince. Naše kolegyně ze Zákaznické linky ale budou odpovídat už 25. a 26. prosince na vaše e-mailové dotazy na e-mailu eshop@albi.cz.
Od úterý 27. prosince do pátku 30. prosince bude navíc k dispozici i naše telefonní linka 730 800 720 - vždy od 10:00 do 18:00.
V sobotu 31. prosince a v neděli 1. ledna budou kolegyně k dispozici na e-mailu. V pondělí 2. ledna již Zákaznická linka bude fungovat ve standardní provozní době.
Prosím, dejte kolegyním k dispozici dostatek času na vyřízení vašich požadavků. Případné reklamace a výměny zboží se budeme v rámci našich možností vyřešit už v období 27. - 29. prosince.
Albi nabízí u zboží zakoupeného v období od 1. listopadu do 31. prosince možnost vrácení zboží až do 31. ledna 2023 - na případné vyřízení výměn či vrácení peněz tedy budete mít dostatek času.
Tým e-shopu Albi