Pro klidné doručení do Vánoc doporučujeme nakoupit do úterní půlnoci 17. prosince. Pozdější objednávky se budeme snažit vyexpedovat tak rychle, jak to jen půjde, ale některé už nemusí včas dorazit.
Dorazí nebo nedorazí? Těžký kvíz, který při nákupu na e-shopech řešíte každé Vánoce - ačkoliv u nás v Albi stíháme expedovat dárky obvykle do druhého dne, zásilky mohou nabrat cestou zpoždění. Čím dřív objednáte, tím větší rezervu na doručení (a klidnější Vánoce) máte.
Spolehlivost při doručení je letos u všech dopravců podobná. Albi expeduje zboží objednané do 9.30 hodin obvykle ještě ten samý den, ostatní objednávky pak následující den. Dopravci většinu zásilek doručí do dvou dnů od převzetí zboží, maximálně pak do tří dnů. Pokud tedy objednáte na Albi e-shopu nejpozději v úterý 17. prosince do půlnoci, balíček by v pohodě měl dorazit do pátku 20. prosince.
POZOR! VÝDEJNÍ DOBA BOXŮ JE ZKRÁCENA! Ať už se jedná o Alza boxy, PPL boxy nebo boxy Zásilkovny, obvyklá doba na vyzvednutí zboží je často pouze 2 dny (někdy dokonce pouze 1). Pokud víte, že tento termín je pro Vás příliš přísný, volte spíše doručení na pobočky, kde bývá doba k vyzvednutí delší ;)
Balíčky u Zásilkovny lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.
Balíčky u PPL lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.
Balíčky u České pošty lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.
Objednávky od středy 18. prosince se budeme snažit expedovat tak rychle, jak to jen půjde, riziko nedoručení do Vánoc se ale výrazně zvyšuje. Jedná se tedy o variantu pro vánoční dobrodruhy, která může a nemusí vyjít.
Pokud jste ve skluzu a ještě vám něco bude v posledním předvánočním týdnu pod stromeček chybět, zastavte se v některé z našich dárkovo-herních prodejen Albi. Kolegyně a kolegové jsou připraveni vám pomoci v plnění vánočních přání, a to až do Štědrého dne (24. prosince) do 12:00 hodin.
V expedičním skladu Albi letos pracujeme do 20. prosince. Od 21. do 26. prosince je náš expediční sklad uzavřen. Objednávky přijaté od 9.30 hodin 20. prosince do 26. prosince včetně, budeme expedovat až po Vánocích 27. prosince. Pracovat budeme i 30. a 31. prosince, nicméně ze zkušeností víme, že objednávky z konce roku obvykle dorazí k adresátům až v prvních lednových dnech nového roku 2025.
Při objednávce prosím pečlivě kontrolujte zadané kontaktní údaje i adresu, překlep nebo třeba neúplné jméno nebo telefonní číslo mohou znamenat zdržení zásilky nebo její nedoručení!
Ještě před Štědrým dnem doporučujeme zejména v případě Kouzelného čtení vybalit a vyzkoušet nové knihy a do tužky případně nahrát potřebné audio soubory a dostatečně ji nabít. Vyhnete se tak zklamaným výrazům a dětským dotazům: „Mami, tati, kdy už to bude?“ :D Více informací o tom, jak se připravit na Vánoce s Kouzelným čtením najdete zde.
Zákaznická linka Albi bude fungovat standardně až do 23. prosince. V období od 24. do 26. prosince odpovídat na vaše e-mailové dotazy na e-mailu eshop@albi.cz, telefonní linka nebude v danou dobu k dispozici, chat bude odesílat dotazy na e-mail Zákaznické linky.
Od 27. prosince až do 31. prosince můžete opět počítat se všemi službami zákaznické podpory, včetně chatu a telefonu 730 800 720 - vždy od 10:00 do 18:00.
1. ledna bude mít naše Zákaznická linka pauzu stejně jako zbytek České republiky, ale od 2. ledna už bude šlapat vše na 100 %, jak jste zvyklí.
Prosím, dejte kolegyním k dispozici dostatek času na vyřízení vašich požadavků. Případné reklamace a výměny zboží se budeme v rámci našich možností snažit vyřešit už v období 27. - 29. prosince.
Albi nabízí u zboží zakoupeného v období od 1. listopadu do 31. prosince možnost vrácení zboží až do 31. ledna 2025 - na případné vyřízení výměn či vrácení peněz tedy budete mít dostatek času.
Tým e-shopu Albi