6 minut čtení

Pohodové doručení do Vánoc a vánoční provoz e-shopu

Od pondělní půlnoci 18. prosince již negarantujeme doručení zásilek do Vánoc. Doporučujeme navštívit naše prodejny, kde lze nakoupit až do Štědrého dne.

Co se děje v Albi

DÁRKY NA POSLEDNÍ CHVÍLI UŽ JEN NA PRODEJNÁCH ALBI

Pokud jste ve skluzu a ještě vám něco bude v posledním předvánočním týdnu pod stromeček chybět, zastavte se v některé z našich dárkovo-herních prodejen Albi. Kolegyně a kolegové jsou připraveni vám pomoci v plnění vánočních přání, a to až do Štědrého dne (24. prosince) do 12:00 hodin. 

 

 

DOPRAVA V ČASE PŘEDVÁNOČNÍM (DO 18. PROSINCE VČETNĚ)

Dorazí nebo nedorazí? Těžký kvíz, který při nákupu na e-shopech řešíte každé Vánoce - ačkoliv u nás v Albi stíháme expedovat dárky obvykle do druhého dne, zásilky mohou nabrat cestou zpoždění. Čím dřív objednáte, tím větší rezervu na doručení (a klidnější Vánoce) máte.

 

ZÁSILKOVNA

Zásilkovna garantuje doručení do Vánoc u všech zásilek expedovaných od nás v úterý 19. prosince. Pokud tedy s objednáním ještě otálíte, zkuste nakoupit ideálně do pondělní půlnoci 18. prosince, v úterý předáme balíčky Zásilkovně a doručení by mělo být v pohodě do Vánoc. Čím víc se Vaše objednávka blíží hraniční půlnoci, tím víc doporučujeme vybírat pro doručení Z-boxy, které nejsou limitovány otevírací dobou.

Pozor - doba k vyzvednutí balíčku se u Z-boxů ve svátečním období zkracuje na 2+1 kalendářní den!

Balíčky u Zásilkovny lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

 

PPL

PPL aktuálně rozšířila nejen počet svých dep, ale i svou síť PPL boxů, takže letos i u PPL počítáme s tím, že objednávky realizované do pondělní půlnoci 18. prosince, v úterý ráno vyexpedujeme a balíček do Vánoc dorazí. 

Některé vytížené vozy kurýrů PPL mohou mít poslední předvánoční týden potíže s doručováním ve velkých městech, proto doporučujem to samé jako u Zásilkovny - čím blíže objednávate hraničnímu termínu, tím více se snažte pro doručení vybírat Parcel shopy a PPL boxy, kde nejste vázáni doručovací dobou.

Balíčky u PPL lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

 

ČESKÁ POŠTA A BALÍKOVNA

U České pošty vzhledem k aktuálnímu zpoždění více než 59 % zásilek oproti standardní doručovací době doporučujeme nakoupit nejpozději do nedělní půlnoci 17. prosince. Doporučení platí pro doručení na adresu i pro Balíkovnu, která oproti loňsku doručování zpomalila.

U pošty pouze upozorňujeme zákazníky na nedoručování na adresu s obvyklým odůvodněním adresát nezastižen. Pošta často nestíhá ani nechávat oznámení ve schránkách, proto doporučujeme svou zásilku vždy sledovat na stránkách pošty a telefonicky se informovat na nejbližší pobočce, zda-li tam již balíček není.

Balíčky u České pošty lze sledovat zde - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

 

 

OBJEDNÁVKY OD 19. PROSINCE

Objednávky od úterý 19. prosince se budeme snažit expedovat tak rychle, jak to jen půjde, riziko nedoručení do Vánoc se ale výrazně zvyšuje. Jedná se tedy o variantu pro vánoční dobrodruhy, která může a nemusí vyjít. 

 

OBJEDNÁVKY OD 27. PROSINCE

Expediční sklad Albi bude letos zavřený od 23. do 26. prosince. Zboží z daného období budeme expedovat od 27. do 29. prosince. Na vyřízení vánočních objednávek tedy nebudete muset čekat až do roku 2024!

 

 

NA CO SI DÁT POZOR

Při objednávce prosím pečlivě kontrolujte zadané kontaktní údaje i adresu, překlep nebo třeba neúplné jméno nebo telefonní číslo mohou znamenat zdržení zásilky nebo její nedoručení! 

 

DŮVĚŘUJ, ALE PROVĚŘUJ

Ještě před Štědrým dnem doporučujeme zejména v případě Kouzelného čtení vybalit a vyzkoušet nové knihy a do tužky případně nahrát potřebné audio soubory a dostatečně ji nabít. Vyhnete se tak zklamaným výrazům a dětským dotazům: „Mami, tati, kdy už to bude?“ :D Více informací o tom, jak se připravit na Vánoce s Kouzelným čtením najdete zde

 

 

ZÁKAZNICKÁ LINKA A EXPEDICE BĚHEM VÁNOC

Zákaznická linka Albi bude v období od 23. do 26. prosince odpovídat na vaše e-mailové dotazy na e-mailu eshop@albi.cz, telefonní linka nebude v danou dobu k dispozici, chat bude odesílat dotazy na e-mail Zákaznické linky. 

Od středy 27. prosince až do 31. prosince bude naše Zákaznická linka fungovat standardně včetně chatu a telefonní linky 730 800 720 - vždy od 10:00 do 18:00.

1. ledna bude mít naše Zákaznická linka pauzu stejně jako zbytek České republiky, ale od 2. ledna můžete počítat se všemi obvyklými službami od 7:00 do 18:00 ve všední dny, o víkendech potom začínají kolegyně o něco později, tj. od 10:00 do 18:00 hodin.  

Prosím, dejte kolegyním k dispozici dostatek času na vyřízení vašich požadavků. Případné reklamace a výměny zboží se budeme v rámci našich možností snažit vyřešit už v období 27. - 29. prosince.

 

Albi nabízí u zboží zakoupeného v období od 1. listopadu do 31. prosince možnost vrácení zboží až do 31. ledna 2024 - na případné vyřízení výměn či vrácení peněz tedy budete mít dostatek času.

 

Tým e-shopu Albi


Naposledy přidané

Nahoru