Začínala v oddělení logistiky, dnes už čtvrtým rokem vede zákaznický servis. Jaké dotazy řeší nejčastěji a co dělá, když místo Kouzelného čtení dorazí zákazníkovi erotická pomůcka?
„Baví mě, že je to kreativní práce, jejímž základem je komunikace s lidmi,“ říká Vlaďka Pozděnová ml. Do práce chodí na šestou hodinu ranní. Během dne koordinuje tým zákaznického servisu, který odpovídá na dotazy na telefonu i na ty, které dorazí do jedné ze sedmi e-mailových schránek. Všechno se snaží vyřídit maximálně do dvou hodin od zaslání e-mailu nebo telefonátu.
Řekla bych, že tak 90 % všech dotazů je na Kouzelné čtení. A hlavně na to, jak nahrát do Albi tužky knížku. Všechno je velmi dobře popsané v produktech i videích, které se v Albi tvoří, přesto spousta lidí upřednostňuje nám zavolat a zeptat se. A to je v pořádku, protože od toho tu jsme. Jednou nám volala zákaznice, která si objednala několik produktů z edice Kouzelného čtení s tím, že balíček obdržela, ale obsah úplně neodpovídá. Ve chvíli, kdy jsem se jí zeptala, co je obsahem zásilky, se zasmála a sdělila, že se jedná o erotickou pomůcku. V tu chvíli mi úplně zatrnulo, ale paní byla úžasná a celou situaci vzala s lehkostí a humorem. Balíček byl od úplně jiné společnosti, u dopravce došlo k záměně štítků. S paní jsme vše vyřešili a zaslali nové zboží.
Dbám na to, aby kolegyně věděly všechno o našich produktech a snažily se vždycky o pozitivní přístup. To, jak přesně budou se zákazníkem mluvit, už nechávám na nich.
Je nás teď šest žen.
Momentálně ne. Máme jednoho jediného kolegu z jiného týmu a myslím, že ten se vždycky po práci těší ven. Je to jediný muž na našem patře. (smích) Rozhodně se ale mužům nebráním, jen to tak vyšlo, že jsme tu samé ženy.
Naštěstí ne, spíš je to o tom, že zákazníci chtějí poradit s nějakým produktem.
(smích) Přesně tak. Někdy je náročné odpovídat pořád dokola na jeden a ten samý dotaz, ale je to pořád lepší než stížnosti od naštvaných zákazníků. Těch máme naštěstí úplné minimum.
Moje maminka pracuje v Albi v Červeném Kostelci už skoro dvacet let a já jsem tam vždycky chodila na brigády. Proto to prostředí velmi dobře znám. Maminka vede tým lidí v expedičním skladu, kteří balí objednávky. Snaží se všechny objednávky odbavit do dvou dnů. Když je toho více, vstávají i ve čtyři ráno, aby vše nachystali k odeslání. Bez nich bychom neměli tak dobré ohlasy od zákazníků. Mají můj velký obdiv.
Text: Viola Černodrinská Foto: Anežka Vrbová