Blog

Novinky na jednom místě

Vánoční doručování zásilek

Vánoční doručování zásilek

Stihne balíček s dárky dorazit do Vánoc? Vybrat raději Zásilkovnu, PPL nebo Českou poštu? Odpovědi, které hledáte ;-)

BEZPEČNÉ DORUČENÍ DO VÁNOC

Dorazí nebo nedorazí? Těžký kvíz, který při nákupu na e-shopech řešíte každé Vánoce - ačkoliv u nás v Albi stíháme expedovat dárky obvykle do druhého dne, zásilky mohou nabrat cestou zpoždění. Čím dřív objednáte, tím větší rezervu na doručení (a klidnější Vánoce) máte. 

ZÁSILKOVNA

Jako obvykle mezi dopravci nejvíce věříme Zásilkovně. Ta garantuje doručení do Vánoc u všech zásilek expedovaných od nás v úterý 17. prosince.

Pokud tedy s objednáním otálíte, zkuste nakoupit nejlépe v pondělí 16. prosince nebo nejpozději v úterý ráno (do cca 9.00 hodin).

Balíčky u Zásilkovny lze sledovat zde - https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

PPL

Pokud chcete zboží nechat doručit kurýrem PPL, budete muset nakupovat o kousek rychleji - doporučujeme nejpozději v pondělí 16. prosince dopoledne (do 9.00 hodin). 

Pro zrychlení doručení můžete využít síť PPL Parcel shopů. Některé vytížené vozy PPL (zejména ve větších městech) totiž nezvládají objíždět doručovací adresy a doručení takto urychlíte.

Balíčky u PPL lze sledovat zde - https://www.ppl.cz/ - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

ČESKÁ POŠTA

Pošta má obvyklé zpoždění o dva až tři dny, jak jsme zvyklí i z minulých Vánoc. Zásilky expedované v pondělí 16. prosince (tj. objednávky z víkendu a pondělního rána cca do 9.00 hodin) by doručit do příštího pondělí 23. prosince stihnout měla. 

Upozorňujeme zákazníky i na nedoručování na adresu s obvyklým odůvodněním adresát nezastižen. Pošta často nestíhá ani nechávat oznámení ve schránkách, proto doporučujeme svou zásilku vždy sledovat na stránkách pošty a telefonicky se informovat na nejbližší pobočce, zda-li tam již balíček není.

Balíčky u České pošty lze sledovat zde - https://www.postaonline.cz/trackandtrace - číslo zásilky obdržíte v potvrzovacím e-mailu o expedici.

OBJEDNÁVKY OD 17. PROSINCE

Objednávky od úterního odpoledne 17. prosince se budeme snažit expedovat tak rychle, jak to jen půjde, ale záruku doručení do Vánoc již od dopravců nemáme. Jedná se tedy o variantu pro vánoční dobrodruhy, která může a nemusí vyjít.

Standardně budeme expedovat objednávky zboží až do 20. prosince.

Expediční sklad Albi bude od soboty 21. prosince až do středy 1. ledna 2020 uzavřen.  Objednávky z pozdního dopoledne a odpoledne 20. prosince budeme tedy moci poslat až po otevření expedičního skladu 2. ledna. 

NA CO SI DÁT POZOR

Při objednávce prosím pečlivě kontrolujte zadané kontaktní údaje i adresu, překlep nebo třeba neúplné jméno nebo telefonní číslo mohou znamenat zdržení zásilky nebo její nedoručení! 

 

ZÁKAZNICKÁ LINKA A ExpeDICE BĚHEM VÁNOC

Expediční sklad Albi bude od soboty 21. prosince až do středy 1. ledna 2020 uzavřen. V tuto dobu nebude možné zasílat zboží z objednávek, výměn ani reklamací. Prosím nenaléhejte na kolegyně z naší zákaznické linky, expedici zboží nemohou v tuto dobu zajistit.

Naše kolegyně ze Zákaznické linky budou pracovat i v průběhu vánoční doby (kromě 24. a 25. prosince) a budou odpovídat na vaše e-mailové dotazy. Prosím, dejte jim k dispozici dostatek času na vyřízení vašich požadavků. V případě, že nebude k dispozici telefonická linka, stačí zanechat SMS zprávu, kolegyně se vám ozvou.

Případné výměny zboží a reklamace bude možné expedovat ze skladu až 2. ledna. 

Albi nabízí u zboží zakoupeného v období od 1. listopadu do 21. prosince možnost vrácení zboží až do 31. ledna 2020 - na případné vyřízení výměn či vrácení peněz tedy budete mít dostatek času. 


Tým e-shopu Albi