Nápověda

Pokud zde nenajdete požadovanou informaci, neváhejte nám napsat na e-mail eshop@albi.cz nebo zavolat na telefon +420 730 800 720, rádi Vám odpovíme. 

 

Najdu zboží z e-shopu i na prodejnách? mohu si OBJEDNANÉ zboží NECHAT poslat na ALBI prodejnu?

Zatímco e-shop ALBI má k dispozici rozsáhlý sklad, dárkové prodejny ALBI nemají v obchodních centrech své vlastní skladové prostory. Zboží na dárkové prodejny se proto pečlivě vybírá a v sortimentu tak nenajdete vše, co se objevuje na stránkách e-shopu. Položky, které si objednáte na e-shopu, na prodejny nelze zaslat - na prodejnách bohužel ze stejných prostorových důvodů nelze e-shopové balíky bezpečně uložit. 

 

Do kdy bude moje objednávka vyřízena?

Dodací lhůta je obvykle 2-5 dní, není-li uvedeno jinak (5 dnů např. pokud uděláte objednávku v pátek večer, zpracováváme až v pondělí, tj. v úterý je skladová položka u vás). V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme vás neprodleně e-mailem informovat. 

 

Jak se lze informovat o stavu mé objednávky?

Bezprostředně po potvrzení objednávky je zákazníkovi odeslán e-mail informací o přijetí objednávky. Registrovaný zákazník se může kdykoliv po přihlášení přesvědčit o stavu své objednávky. 

 

Mohu odstoupit od své objednávky?

Každou objednávku lze až do odeslání zásilky zrušit prostřednictvím e-mailu (stav objednávky po odeslání zásilky je "zboží odesláno"). Stačí uvést jméno, e-mail a číslo objednávky, popřípadě popis objednaného zboží. I po odeslání můžete samozřejmě zboží vrátit, pokud vám nevyhovuje - ALBI nabízí 30 dní, během kterých se můžete rozmyslet a zboží případně zaslat zpět k nám. 

 

Jaká je záruční doba na zakoupené zboží?

Na veškeré zakoupené zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruční lhůta začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. 

 

Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?

O reklamaci nás nejdříve informujte (nejlépe telefonicky nebo mailem) - reklamaci tak můžeme výrazně urychlit (např. dohodou, že zašleme nový kus zboží, jiné zboží nebo část, která není v pořádku). V případě reklamace zajistíme vyzvednutí zboží kurýrem PPL nebo uhradíme dopravu, pokud nevyužijete služeb PPL. Zboží pak zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na kontaktní adresu centrálního skladu: ALBI Česká republika a.s., Manželů Burdychových 780, 549 41 Červený Kostelec. Do zásilky uveďte důvod reklamace a vaši adresu. K zásilce přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě. 

 

Jak mohu využít slevový kupón?

Pokud jste získali slevový kód na některém veletrhu či z naší reklamy v tisku, můžete jej většinou využít právě na jeden Váš nákup. Využití kódu je jednoduché - vložte zboží do košíku, v druhém kroku potvrdíte doručovací adresu a do označeného okénka zadáte slevový kód - sleva se automaticky odečte z ceny nákupu.