Záruka vrácení peněz

NELÍBÍ SE VÁM HRA NEBO DÁREK? ZBOŽÍ MŮŽETE BEZ udání důvodu vrátIT ve lhůtě 30-ti dní!

 

Zboží, které se vám nelíbí a nebo nesplnilo vaše představy, můžete jednoduše vrátit  - stačí jej zaslat na adresu našeho skladu s dokladem o nákupu u nás. Obratem vám pošleme peníze na účet. 

Zboží, prosím, vracejte v původním - pokud možno nezničeném - obalu a bez známek užívání, tj. nemělo by být špinavé, roztrhané, poškrábané apod. - jenom tehdy budeme moci vyřídit vrácení bezprostředně. Že je zboží rozbaleno, s tím samozřejmě počítáme ;-).

 

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE LHŮTĚ 30 DNŮ

 

Upozornění pro zákazníky - nepřevzetí zásilky na odběrném místě (Zásilkovna, Uloženka nebo PPL Parcel shop) není odstoupením od kupní smlouvy a nevzniká tedy nárok na vrácení poštovného a balného. E-shop Albi v takovémto případě může požadovat náhradu za náklady vzniklé při expedici zásilky. Pro využití 30-ti denní lhůty na vrácení zboží je nutné zásilku převzít.

 

Adresa skladu

SKLAD ALBI Česká republika a.s., Manželů Burdychových 780, 549 41 Červený Kostelec 
mail: eshop@albi.cz

 

REKLAMACE

 

Na všechny výrobky na našem e-shopu se vztahuje klasická záruční doba 24 měsíců - v této lhůtě můžete reklamovat výrobní vady a nefunkčnosti - o reklamaci nás nejdříve informujte mailem (eshop@albi.cz) nebo telefonicky (+420 730 800 720) - poradíme vám, jak postupovat dále. V případě reklamací se snažíme být co nejrychlejší - zařídíme vyzvednutí zboží PPL kurýrem (u zboží musí být přiložen doklad o nákupu u nás) a po doručení zboží na sklad vám vrátíme peníze nebo pošleme výměnou nové zboží. 

 

VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO REKLAMACI

 

REKLAMOVANÉ ZBOŽÍ, PROSÍM, NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU NA ADRESU SKLADU! Zaměstnanci skladu nemají možnost zásilku převzít a zaplatit! Peníze vám budou vráceny převodem na účet uvedený v reklamačním listu.