Kód produktu 84327 | X67 | 8590228016270

ALBI Zboží od ALBI

Skladem

Elektronická Albi tužka

90% - hodnotili 91 uživatelé
Základní sada s tužkou a interaktivním Průvodcem Kouzelným čtením. Stačí, když se lehce dotknete tužkou obrázku nebo textu, ozve se příslušná informace. Celý popis...
  • Počet hráčů 1
  • Doba hraní -
  • Věk 3+

Původní cena: 1 299 Kč, ušetříte 130 Kč

1 169 Kč včetně DPH

ks
  • 6104 odběrných míst
  • doprava od 500 Kč zdarma
  • zboží můžete do 30-ti dnů vrátit
Kategorie: Sady s tužkou

Elektronická Albi tužka

Základní sada s tužkou a interaktivním Průvodcem Kouzelným čtením. Kouzelné čtení je unikátní výukový systém, který vám přináší spoustu informací a zábavy.

Stačí, když se lehce dotknete tužkou obrázku nebo textu, ozve se příslušná informace, zvuk nebo hudba. Tato interaktivní elektronická tužka vám umožní zažít vždy něco nového. S elektronickou Albi tužkou můžete plně využívat všechny výrobky označené logem Kouzelné čtení. Součástí tužky je také otvor pro externí paměťovou MicroSD kartu do velikosti 16GB a zdířka na sluchátka (paměťová karta a sluchátka nejsou součástí balení).

V soutěži Hračka roku získala Elektronická Albi tužka první místo v kategorii Vzdělávací a kreativní hračky. 

Sada obsahuje: elektronickou Albi tužku, nabíječku, USB kabel, Průvodce kouzelným čtením, 10 kusů samolepek MP3 přehrávače, 10 kusů samolepek ovládání hlasitosti.

Technická specifikace: 8GB vestavěná paměť, USB kabel, vysokorychlostní připojení, Li-ion baterie, vestavěná dobíjecí 365 mA / 3,7 V, nabíječka, 500 mA / 5V, kompatibilní s OS Windows.

Kouzelné čtení - Návod k Albi tužce a knihám

Kouzelné čtení - Chytrá zábava

Pokud chcete přidat recenzi, přihlašte se

Chci napsat recenzi

Přidání příspěvku do diskuze

Chci napsat do diskuze
Informace o zpracování osobních údajů v souvislosti s dotazem nebo diskuzním příspěvkem.
  • nemohu nabájet

    Hrzalová / 05.05.2020 000 11:31:12

    Dobrý den,

    potřebovala bych zjistit zda a jakým způsobem opravit albi tužku. Je to již několikátá co máme a děti bohužel pokaždé chtějí připnout na nabíječku samostatně, což vede k poškození konektoru..

    Děkuji za informace
    Hrzalová

    Odpovědět
    • RE:nemohu nabájet

      Regina Rosová / 08.05.2020 000 13:32:47

      Dobrý den,

      ozvěte se nám s dotazem na info@kouzelnecteni.cz

      Děkujeme, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Nefunkční čidlo

    Petra / 13.04.2020 000 21:05:30

    Dobrý den,
    přestalo nám na tužce fungovat optické čidlo. Paragon bohužel nemáme, tužku jsme dostali jako dárek. Je možná výměna čidla? Případně je možné si někde zaplatit opravu?
    Předem děkuji za odpověď.

    Odpovědět
    • RE:Nefunkční čidlo

      Regina Rosová / 16.04.2020 000 07:09:43

      Dobrý den,

      prosím ozvěte se nám na info@kouzelnecteni.cz, tam poradíme.

      Děkuji, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Slaba baterie

    Valpurgius / 31.03.2020 000 16:54:17

    Dobry den,
    mame 2 tuzky. Na te starsi uz je hodne znat opotrebovana baterie, nabita vydrzi min nez hodinu. Da se baterie vymenit?
    Diky

    Odpovědět
    • RE:Slaba baterie

      Regina Rosová / 03.04.2020 000 08:11:23

      Dobrý den,

      ozvěte se nám s dotazem na eshop@albi.cz, vyřídíme obratem.

      Děkuji, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Kompatibilita s apple

    Katarina K. / 21.03.2020 000 02:58:43

    Dobry den, používáme doma výhradně apple. Je/ bude do budoucna tužka kompatibilní i s macOS? Děkuji, Kukanova

    Odpovědět
    • RE:Kompatibilita s apple

      David Mareček / 22.03.2020 000 06:18:21

      Dobrý den,

      v současnosti se tužka k počítači připojuje pouze pro účely nahrávání souborů prostřednictvím USB, takže je plně kompatibilní. Nekompatibilita se týkala dřívější verze tužky, kterou bylo nutné softwarově aktualizovat, což prostřednictvím iOS nešlo.

      Mějte se hezky,

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Naskladnění ALBI tuzky

    BD / 07.02.2020 000 22:30:34

    Dobry den,
    chtela bych se prosim zeptat zda v cervenci bude naskladnen aktualni model albi tuzky, nebo planujete vydat novejsi verzi?
    Pokud aktualni model, kdy se prosim planuje novejsi verze?

    Dekuji

    BD

    Odpovědět
    • RE:Naskladnění ALBI tuzky

      David Mareček / 11.02.2020 000 09:13:28

      Dobrý den,

      na nové verzi Albi tužky pracujeme, nicméně letní naskladnění Albi tužky s daným projektem nesouvisí. Termín výroby nové verze Albi tužky zatím není znám. Současná verze má letní termín naskladnění vzhledem k výrobním potížím v Číně.

      Mějte se hezky,

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Naskladnění až 5.7.??

    Jana B. / 31.01.2020 000 20:59:06

    Dobrý den, nezlobte se za můj dotaz, ale vážně budou samostatné tužky a sady s tužkou pro děti od tří let naskladněny až 5.7.?? K čemu mi bude pro tříleté dítě sada 6+? Vždyť jste hlavní distributor/výrobce, kdepak se stala chyba?

    Odpovědět
    • RE:Naskladnění až 5.7.??

      Regina Rosová / 03.02.2020 000 09:35:00

      Dobrý den,

      ano, samostatná tužka bude opravdu dostupná až v červenci.

      Děkujeme, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Když roboti brebenti

    Anna / 24.01.2020 000 13:39:12

    Dobrý den v knize když roboti brebenti je přehrávač v levém horním rohu který nevím jak funguje a nevím jaké kouzelné samolepky patří dole na stránku děkuji za odpověď

    Odpovědět
    • RE:Když roboti brebenti

      Regina Rosová / 28.01.2020 000 13:26:47

      Dobrý den,

      pokud máte na mysli " procvičujme mluvidla" například cvičení nazvané houpačka nebo štětka, tak při dotyku tužky na tento symbol, tužka přesně říká, co má dítě dělat s pusou k procvičování. Co se týče samolepek, lze k nalepení a procvičování koupit tyto eshop.albi.cz/kouzelne-samolepky-27667/

      S pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Naskladnění

    Kateřina / 28.11.2019 000 15:03:28

    Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, kdy bude Albi tužka zase dostupná na vašem e-shopu. Děkuji za odpověď.

    Odpovědět
    • RE:Naskladnění

      David Mareček / 28.11.2019 000 18:09:40

      Dobrý den,

      datum naskladnění v současnosti není určeno.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Různé jazyky

    mkop / 22.11.2019 000 10:56:57

    Dobrý den, chtěl bych ze zeptat na takovou věc: děti máme ve dvoujazyčné výchově a chtěli bychom používat 1 tužku pro knížky tak v jednom jak i ve druhem jazyku. Tužka bude to umět sama o sobě nebo, co bych měl udělat, abychom po zakoupení tužky byli schopní ji dostat do takového stavu?
    Děkuji a s pozdravem
    mkop

    Odpovědět
    • RE:Různé jazyky

      David Mareček / 22.11.2019 000 11:58:12

      Dobrý den,

      veškeré zvukové akce tužky jsou vždy vázány na jeden unikátní zvukový soubor, při existenci např. dvou stejných zvukových souborů pro základní ovládací prvky by tužka nevěděla, který soubor/jazyk v danou chvíli vybrat. Pokud nahrajete na tužku dva soubory pro jednu knihu ve dvou různých jazycích, tak si s tím tužka neporadí.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
      • RE: RE:Různé jazyky

        mkop / 22.11.2019 000 13:21:32

        Dekuji za odpoved. Znamena to ale ze pokud budu mit jednu knizku (rekneme zviratka) v jednom jazyce a druhou (rekneme auta) v jinem tak by si tuzka mela poradit, ano?
        Dekuji a preju hezky den

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Různé jazyky

          David Mareček / 22.11.2019 000 15:18:25

          Dobrý den,

          tužka bude mluvit jazykem instalovaného firmwaru (tj. základní ovládání bude pořád česky, slovensky nebo polsky), ale v závislosti na nahraném zvukovém souboru si poradí s různojazyčnými knihami. Tj. vždy dovede přečíst slovenský, český nebo polský zvukový soubor ke knize.

          Mějte se hezky, David Mareček

          Odpovědět
  • sluchatka

    Radek / 13.10.2019 000 12:11:15

    Dobrý den,
    jakou koncovku mají mít sluchátka jack 3,5 nebo jinou

    Odpovědět
    • RE:sluchatka

      Regina Rosová / 15.10.2019 000 12:22:34

      Dobrý den,

      ano, 3,5 mm jack.

      S pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Tužka hraje jen se sluchátky

    Jitka Čermáková / 21.05.2019 000 11:12:46

    Dobrý den. Tužku máme asi rok a teď hraje pouze přes sluchátka, na zvýšení hlasitosti bez sluchátek nereaguje. Je to chyba tužky nebo se to dá opravit přehráním softwaru? Mohu ji reklamovat, doklad od ní už nemám.
    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Tužka hraje jen se sluchátky

      David Mareček / 25.05.2019 000 07:02:45

      Dobrý den,

      ozvěte se prosím na naši zákaznickou linku 730 800 720, můžete s kolegyněmi domluvit výměnu tužky popř. návštěvu Albi prodejny, kde se na tužku podívají.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • odpovedet ihned plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    ROBLOXTV dollar / 28.04.2019 000 14:58:56

    dobry den mam tuzku albi ale chtel bych aby tam neco nainstaloval *ten neni nahrana zadna hudba poslali bzste na tehle strance vec kde se instaluji soubory do tuzky dekuji

    Odpovědět
    • RE:odpovedet ihned plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

      Hana Páralová / 03.05.2019 000 11:30:32

      Dobrý den, audio soubory pro produkty z Kouzelného čtení jsou zdarma ke stažení na www.kouzelnecteni.cz/stahnout-audio-soubor/. V případě urgentních dotazů se můžete obracet přímo na naši infolinku na tel. čísle 730 800 720, či na email eshop@albi.cz. Mějte se pěkně, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Ztlumeni tužky E8800

    Jakub Reschke / 19.02.2019 000 21:31:31

    Dobrý den,
    používáme tužku E8800 s ovládáním hlasitosti na boku. I při minimální hlasitosti je hlasitost v některých písničkách ještě pro nás příliš vysoká. Šlo by např. upravit software na ovládání, který by byl k dispozici a mohli jsme si pak hlasitost ještě více ztišit?

    děkuji Jakub Reschke

    Odpovědět
    • RE:Ztlumeni tužky E8800

      Regina Rosová / 27.02.2019 000 07:53:23

      Dobrý den,

      prosím, ozvěte se nám s dotazem na email info@kouzelnecteni.cz, odpovíme obratem.

      Děkuji, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
      • RE: RE:Ztlumeni tužky E8800

        Jakub Reschke / 22.03.2019 000 21:50:00

        Dobrý den,
        na email jsem se Vám již na konci února ozval, ale zatím bez odpovědi. Prosím podívejte se na to a dejte mi vědět, jak toto řešit.
        děkuji JR

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Ztlumeni tužky E8800

          Regina Rosová / 26.03.2019 000 09:22:39

          Dobrý den,

          omlouváme se za zpoždění. Přes Úschovnu posílám aktualizaci tužky, kde by měla být hlasitost upravena.

          Děkuji, s pozdravem

          Regina Rosová - Albi

          Odpovědět
          • RE: RE:RE: RE:Ztlumeni tužky E8800

            Soňa M. / 06.05.2020 000 22:31:43

            Dobrý den, máme stejný problém s hlasitostí při přehrávání hudby, prosím, kde najdu aktualizaci, která umožní lépe ovládat hlasitost? Děkuji

            Odpovědět
            • RE:RE: RE:RE: RE:Ztlumeni tužky E8800

              Regina Rosová / 08.05.2020 000 13:37:14

              Dobrý den,

              s dotazem se nám prosím ozvěte na info@kouzelnecteni.cz

              Děkujeme, s pozdravem

              Regina Rosová - Albi

              Odpovědět
              • RE: RE:RE: RE:RE: RE:Ztlumeni tužky E8800

                Soňa M. / 11.05.2020 000 10:49:50

                Dobrý den, napsali mi, že hlasitost nahraných písniček nelze regulovat

                Odpovědět
  • Přehrávání mp3

    Jan Dziama / 14.02.2019 000 23:06:47

    Dobrý den,

    mám elektronickou Albi tužku, na kterou jsem nahrál písničky v mp3 formátu, ovšem přehrává to pouze některé a zbytek ne. Na tužce jsou téměř 4 GB volného místa.

    Děkuji za radu.

    Jan Dziama

    Odpovědět
    • RE:Přehrávání mp3

      Regina Rosová / 18.02.2019 000 12:43:01

      Dobrý den,

      prosím ozvěte se nám s dotazem na technickou podporu KČ na email info@kouzelnecteni.cz a vyřídíme obratem.

      Děkujeme, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Náhradní USB kabel

    Lucie Juhasová / 13.02.2019 000 11:29:46

    Dobrý den chci se zeptat máme doma 2 tužky jedna je E 9800 a druhá E8800 a ta starší už nám nevydrží moc nabitá dá se to ještě nějak opravit? Máme 3 děti a Teda dost v tom jedeme a ještě Bychom potřebovali náhradní kabel k nabíječe.. Dá se u vás koupit? Nebo nějaké označení? Moc děkuji s pozdravem Lucka Juhasová

    Odpovědět
    • RE:Náhradní USB kabel

      Regina Rosová / 18.02.2019 000 12:39:43

      Dobrý den,

      prosím ozvěte se nám s dotazem na email info@kouzelnecteni.cz a vyřídíme obratem.

      Děkuji, hezký den

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Kompatibilita

    Jama / 10.02.2019 000 08:45:34

    Dobry den, dostali jsme tuzku se slovenskymi knizkami. Muzeme kupovat i ceske knizky, budou s tuzkou kompatiblini?
    Dekuji!

    Odpovědět
    • RE:Kompatibilita

      Regina Rosová / 13.02.2019 000 06:40:10

      Dobrý den,

      ano, české knihy na slovenskou tužku budou fungovat. Jen nesmíte mít stejné tituly, např Svět zvířat a Svet zvierat, poté tužka nerozezná, kterou jazykovou verzi má číst.

      Děkujeme, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Eva Pulicarová

    Eva Pulicarová / 31.01.2019 000 11:11:50

    Dobr den, syn dostal k vánocům albi tužku a bohužel mladší syn ji polil vodou, tužku jsme vysusily, tužka se zapne, ale nefunguje čidlo, lze ji i takhle vyměnit za jinaci, byl to dárek a nemám od toho doklad, případně kolik by stála oprava, dekuji

    Odpovědět
    • RE:Eva Pulicarová

      Regina Rosová / 31.01.2019 000 12:07:58

      Dobrý den,

      ozvěte se nám s dotazem na email info@kouzelnecteni.cz. Vyřídíme obratem

      S pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • poškozený USB vstup

    Marie / 24.01.2019 000 12:09:02

    Dobrý den, děti nejspíš poškodili USB vstup, takže tužka nejde připojit k počítači ani nabít.
    Lze tuto závadu opravit? Nerada bych přišla o vytvořené nahrávky. Děkuji za odpověď.

    Odpovědět
    • RE:poškozený USB vstup

      David Mareček / 24.01.2019 000 13:57:12

      Dobrý den,

      tužku Vám můžeme vyměnit za novou, napište na naši zákaznickou linku nebo zavolejte na 730 800 720. Nahrávky si můžete přehrát z paměťové karty, která je v tužce - stačí paměťovou kartu vyndat a načíst ji v jiném zařízení.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Tužka bliká oranžově

    Lenka / 22.01.2019 000 23:42:16

    Dobrý den, mám nově zakoupenou Albi tužku. K ní 4 knihy, vše funguje, jak má. Ale od začátku užívání tužka při používání oranžově bliká. To je normální? Nikde se o tom nemůžu dočíst a je to celkem nepříjemné. Jde to vypnout? Pokud byste radili restart - přijdu o nahrané soubory na tužce restartem nebo tam zůstanou?

    Odpovědět
    • RE:Tužka bliká oranžově

      Regina Rosová / 25.01.2019 000 06:58:55

      Dobrý den,

      blikání tužky značí její funkčnost, je v naprostém pořádku, bohužel ale vypnout nejde.

      Děkujeme, s pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Tužka nefunguje

    Lucie / 01.01.2019 000 17:50:38

    Dobrý den,
    tužka nám bohužel nefunguje, kupovali jsme před rokem. Paragon bohužel nemáme. Vymění nám jí i tak na prodejně nebo kde si jí můžeme nechat opravit...jak máme postupovat? Děkuji za odpověď.

    Odpovědět
    • RE:Tužka nefunguje

      David Mareček / 02.01.2019 000 12:21:29

      Dobrý den,

      pokud máte blízko prodejnu Albi, vymění Vám ji na prodejně za novou.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • alby tužka

    Jana / 28.12.2018 000 16:49:31

    Dobrý den, máme Alby tužku už 3 roky. Syn dostal nové knihy Anglický slovník a lidské tělo ale chce to nějaký soubor kde ho mám prosím hledat? a jak postupovat? Děkuji Mozová

    Odpovědět
  • Doprava knížka nejde stáhnout

    Gabriela / 27.12.2018 000 20:18:28

    Dobrý den,máme vaši Albi tužku,k tomu knížku doprava,ale bohužel není nahraná v tužce,a při stahování píše soubor neexistuje.Poradíte prosím

    Odpovědět
    • RE:Doprava knížka nejde stáhnout

      David Mareček / 28.12.2018 000 19:02:18

      Dobrý den,

      ke knize je potřeba stáhnout audio soubor ze stránek Kouzelné čtení - soubor zde umístěný má 197 MB a lze jej stáhnout v detailu produktu www.kouzelnecteni.cz/dopravni-prostredky/ nebo v části Stáhni soubor www.kouzelnecteni.cz/stahnout-audio-soubor/. Poté, co soubor stáhnete, je potřeba jej zkopírovat do tužky, kterou k počítači připojíte kabelem prostřednictvím USB konektoru. Soubor v dané velikosti ke knize jsem kontrolovat, na stránkách je umístěn v pořádku.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Pero nefunguje jak vymenit,kdyz nemam paragon

    Veronika / 24.12.2018 000 20:59:48

    Hezky den,
    Mame Vase kouzelne cteni,ale bohuzel nam bez nejake nehody prestalo pero fungovat...Normalne se nabiji,sviti ruzove,pote zelene,ale tlacitkem zapnuti pak nereaguje a nejde zapnout.Zkouseli jsme i resetovat,ale porad nereaguje. Jakym zpusobem probiha prosim reklamace,pokud asi nemame uz paragon o koupi?? Kupovano v Brne v Kampusu ve znackove prodejne..i Vasi zakaznickou kartu mame.Moc dekuji za odpoved.Veronika

    Odpovědět
    • RE:Pero nefunguje jak vymenit,kdyz nemam paragon

      David Mareček / 26.12.2018 000 00:45:27

      Dobrý den,

      Albi tužku by měli na prodejně vyměnit i bez paragonu.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
      • RE: RE:Pero nefunguje jak vymenit,kdyz nemam paragon

        Veronika / 26.12.2018 000 20:40:40

        Moc děkuji za potěšující odpověď.
        S pozdravem Veronika

        Odpovědět
  • přepínání mezi knihamy

    Monika Bubnová / 09.12.2018 000 16:15:10

    Dobrý den chtěla bych zakoupit albi tužku s knihou a k tomu i nějaké další knihy, jen mě zajímá jak to pak funguje s přepínáním na jinou knihu a jestli lze používat navíce knich současně? děkuji

    Odpovědět
    • RE:přepínání mezi knihamy

      David Mareček / 10.12.2018 000 08:55:35

      Dobrý den,

      každá kniha má na začátku ikonu START - podle něj tužka pozná, jaký má používat zvukový soubor - tužku stačí k ikoně jenom přiložit. Jednoduše tedy můžete používat více knih současně, nicméně pokaždé při přechodu z knihy do knihy musíte použít úvodní ikonu START, aby tužka četla správné zvuky a texty.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • macOS

    Martin / 07.12.2018 000 21:32:36

    Dobrý den,

    jsou k dispozici ovladače i pro macOS (OS X)?
    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:macOS

      David Mareček / 08.12.2018 000 09:07:41

      Dobrý den,

      tužku připojíte k macOS a lze na ni zkopírovat zvukové soubory pro jednotlivé knížky, nicméně tužku nelze prostřednictvím macOS aktualizovat. Nové tužky samozřejmě mají nejnovější firmware a aktualizace probíhají poslední dva roky pouze výjimečně, nicméně pokud se aktualizace objeví, budete muset tužku připojit k počítači s Windows. Samozřejmě zdarma tužku aktualizujeme na Albi prodejnách, případně ji k nám i lze kvůli aktualizaci i zaslat.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Jazyk

    Verunka / 28.11.2018 000 18:40:16

    Dobrý den chci se zeptat občas se nám stane že tužka začne mluvit anglicky jak mohu jazyk změnit?

    Odpovědět
    • RE:Jazyk

      David Mareček / 02.12.2018 000 23:26:57

      Dobrý den,

      tužka by anglicky mluvit neměla - zkuste tužku resetovat prostřednictvím resetovacího tlačítka do základního nastavení. Zkusil bych také aktualizovat firmware tužky ze stránek kouzelnecteni.cz. Pokud nepomůže ani jedno ani druhé, napište nám na naši zákaznickou linku - eshop@albi.cz.

      Mějte se hezky

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Sklad

    Petra / 23.11.2018 000 09:06:47

    To bude vážně jako až za půl roku skladem?

    Odpovědět
    • RE:Sklad

      David Mareček / 23.11.2018 000 13:13:37

      Dobrý den,

      pokud máte možnost, zkuste Albi prodejnu nebo naše velkoobchodní partnery - např. knihkupectví Dobrovský. Albi tužku skutečně naskladníme až příští rok v dubnu.

      Mějte se hezky,

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
      • RE: RE:Sklad

        Romana Novotná / 01.12.2018 000 23:10:01

        Stal se zázrak, nebo jste prostě jen absolutně netušil kdy bude tužka skladem a mystifikoval? Půl roku totiž neuběhlo a hle! Skladová dostupnost je pro nás dobrá zpráva, ale tvrdit že OPRAVDU bude až za půl roku a za týden je to jinak je dost zvláštní.

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Sklad

          David Mareček / 02.12.2018 000 23:07:32

          Dobrý den,

          jednalo se o technickou chybu, kdy při přesunu rezervovaného zboží systém omylem naskladnil tužku i na e-shop. Jak sama vidíte, zboží již opět není skladem a skutečně jej budeme mít k dispozici až příští rok v dubnu.

          Mějte se hezky

          David Mareček, Albi

          Odpovědět
      • RE: RE:Sklad

        Jaroslav Líbal / 29.11.2018 000 17:07:39

        Jistě ale musíte sami uznat, že je to od výrobce/dodavatele v jeho oficiálním e-shopu (obzvlášť v době před Vánoci) neskutečný fail :-)

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Sklad

          David Mareček / 29.11.2018 000 20:31:40

          Dobrý den,

          stále nabízíme tři sady s elektronickou Albi tužkou, takže bych to tak tragicky neviděl. Je to atraktivní zboží, které po nás současně chtějí i všichni naši velkoobchodní partneři, takže musíme najít nějaký vyvážený distribuční model - určitě nám nevadí, když si Kouzelné čtení koupíte od některého z našich partnerů. Zároveň chceme investovat i do jiných kvalitních projektů jako jsou třeba naše vzdělávací hry Kvído nebo logické hry Mozkovna.
          Děkujeme za komentář,

          David Mareček, Albi

          Odpovědět
  • Albi tužka - kouzelné čtení

    Albi / 21.11.2018 000 23:50:16

    Dobrý den, už prosím znáte datum naskladnění základní sady? Děkuji moc Pavlína Vlková

    Odpovědět
    • RE:Albi tužka - kouzelné čtení

      David Mareček / 23.11.2018 000 13:16:19

      Dobrý den,

      základní sada bude k dispozici až příští rok v dubnu. V současnosti je veškerá skladová zásoba vyprodána - pokud máte možnost, zkuste Albi prodejny nebo naše velkoobchodní partnery - knihkupectví Dobrovský nebo například Mall.cz či Alza.cz.

      Mějte se hezky,

      David Mareček, Albi

      Odpovědět
  • Sklad

    Petra / 20.11.2018 000 00:33:22

    Dobrý den, kdy bude prosim tužka naskladněna? Stihnu objednat do Vánoc?

    Odpovědět
    • RE:Sklad

      Regina Rosová / 20.11.2018 000 07:19:41

      Dobrý den,

      velmi se omlouváme ,ale přesné datum naskladnění kouzelné Albi tužky momentálně nevíme.

      Děkujeme za pochopení, hezký den

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Tužka

    Radka / 19.11.2018 000 23:10:14

    Dobrý den,kdy bude prosím tužka skladem,jestli jí stihnem objednat do vánoc. Dekuji

    Odpovědět
    • RE:Tužka

      Regina Rosová / 20.11.2018 000 07:19:00

      Dobrý den,

      velmi se omlouváme ,ale přesné datum naskladnění kouzelné Albi tužky momentálně nevíme.

      Děkujeme za pochopení, hezký den

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Albi tužka hravé čtení

    Albi / 16.11.2018 000 19:33:42

    Dobrý den rada bych objednala tuto knihu se slevou 15% od O2. Bude prosím do 8.12 skladem ( do 9.12. Mohu uplatnit slevu ... to je mi potom k ničemu ... dekuji Palfiova

    Odpovědět
    • RE:Albi tužka hravé čtení

      Regina Rosová / 20.11.2018 000 07:03:53

      Dobrý den,

      velmi se omlouváme ,ale přesné datum naskladnění kouzelné Albi tužky momentálně nevíme.

      Děkujeme za pochopení, hezký den

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
    • RE: Albi tužka kouzelné čtení

      Albi / 16.11.2018 000 19:36:59

      Chyba v dotazu opravuji na kouzelné čtení ( ne hravé) dekuji Palfiova

      Odpovědět
  • velikost audiokonektoru na sluchátka

    Aneta / 29.10.2018 000 21:00:04

    Dobrý večer,

    mám dotaz ohledně velikosti audiovýstupu pro sluchátka. Jestli je v tužce 3,5 mm jack.

    Děkuji za info

    S pozdravem

    Vrbová Aneta
    Tel.: 721 166 905

    Odpovědět
    • RE:velikost audiokonektoru na sluchátka

      Regina Rosová / 01.11.2018 000 11:15:14

      Dobrý den,

      ano, tužka má 3,5 mm jack.

      S pozdravem

      Regina Rosová - Albi

      Odpovědět
  • Baterie

    Zdeněk / 07.10.2018 000 06:20:48

    Dobrý den,
    Měli bychom dotaz ohledně baterie v Albi tužce.
    Je možná výměna za silnější než tam je.
    Nm tužka po nabízí vydrží cca 15min než začne hlásit že je vybita.
    Děkuji

    Odpovědět
  • Baterie

    Zdeněk / 07.10.2018 000 06:20:47

    Dobrý den,
    Měli bychom dotaz ohledně baterie v Albi tužce.
    Je možná výměna za silnější než tam je.
    Nm tužka po nabízí vydrží cca 15min než začne hlásit že je vybita.
    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Baterie

      Kateřina Fantová / 08.10.2018 000 14:33:54

      Dobrý den,

      pravděpodobně se jedná o vadnou baterii , prosím kontaktujte nás na emailu: info@kouzelnecteni.cz.

      S pozdravem

      Kateřina Fantová - Albi

      Odpovědět
  • Tužka nenačítá knihy a nelze vypnout

    Petra Hnilová / 31.07.2018 000 11:42:14

    Dobrý den, po zapnutí tužka hlásí, že nelze knihu načíst. Zkoušela jsem soubory znovu nahrát, ale to samé. Ovládat hlasitost přiložením ke knize lze. SD kartu jsem vyndala a znovu vložila, žádný efekt. Následně, když tužku pustím a vypínám, nevypne se světlo, nereaguje, jen svítí do úplného vybití. Když ji restartuji a znovu zapnu, opakuje se to samé.
    Poradíte mi, prosím. Děkuji. Pěkný den, Hnilová

    Odpovědět
    • RE:Tužka nenačítá knihy a nelze vypnout

      Hana Páralová / 03.08.2018 000 16:33:36

      Dobrý den, paní Hnilová, doporučila bych Vám s tužkou zajít do kamenné Albi prodejny, kde se na ní mrknou kolegyně a v případě závady Vám ji ihned vymění za novou. Pokud Albi prodejnu nemáte poblíž, můžete nám tužku zaslat do skladu (Manželů Burdychových 780, 549 41 Červený Kostelec). Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • tužka nereaguje astále svítí oranžovým světlem

    Mirka / 19.05.2018 000 20:05:44

    Dobrý den,
    tužka začala svítit oranžově a nereaguje. Jen svítí a nejde ani vypnout. Tužku máme již 3roky. Co se s tím dá dělat? děkuji

    Odpovědět
    • RE:tužka nereaguje astále svítí oranžovým světlem

      Hana Páralová / 21.05.2018 000 08:23:49

      Dobrý den, nejprve zkuste tužku restartovat pomocí malé dírky, do které stačí vložit například konec kancelářské sponky. Tužka se vypne a již by měla fungovat. Pokud to nezabere, napište nám, prosím, na email info@kouzelnecteni.cz, kde se s Vámi kolegyně domluví na reklamaci tužky a na případné výměně. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Dodání

    Renata Skoumalová / 26.03.2018 000 14:48:39

    Dobrý den,
    chci se zeptat jestli termín 8.4.2018 je konečný nebo ho zase prodloužíte?? Děkuji
    Skoumalová

    Odpovědět
    • RE:Dodání

      Hana Páralová / 26.03.2018 000 14:50:26

      Dobrý den, doufáme, že je to již konečný termín. Mějte se pěkně, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • CZ vs. SK

    Martin Vítek / 16.03.2018 000 15:31:09

    Dobrý den,

    s ohledem na nedostupnost CZ tužky bych se rád zeptal, jestli je možné koupit SK verzi a přehrát tam jednoduše CZ firmware, aby tužka fungovala na CZ knihy. popř. kde najdu firmware a návod jak postupovat?

    Předem děkuji za odpověď.

    Martin Vítek

    Odpovědět
    • RE:CZ vs. SK

      David Mareček / 17.03.2018 000 09:06:22

      Dobrý den,

      firmware tužky lze přehrát na českou verzi - firmware najdete zde - www.kouzelnecteni.cz/stahnout-audio-soubor/. Na stránkách kouzelnecteni.cz najdete také návod, jak postupovat při aktualizaci firmwaru - www.kouzelnecteni.cz/jak-aktualizovat-albi-tuzku/ (druhá část), návod na obsluhu tužky včetně aktualizace je i na videu Kouzelné čtení Návod k použití - www.kouzelnecteni.cz/video-pruvodce-kouzelne-cteni/.

      Po aktualizaci firmwaru na český stačí nahrát české soubory ze stránek kouzelnecteni.cz a je to.

      V případě potíží můžete zavolat na naši zákaznickou linku 730 800 720 nebo napsat e-mail na info@kouzelnecteni.cz.

      Mějte se hezky, David Mareček, Albi Česká republika

      Odpovědět
      • RE: RE:CZ vs. SK

        Martin Vítek / 20.03.2018 000 12:22:20

        Dobrý den,

        moc děkuji za vyčerpávající odpověď.

        Hezký den.

        Martin Vítek

        Odpovědět
  • Hlídání naskladnění

    Martina / 18.02.2018 000 13:48:55

    Dobrý den, vidím ze elektronická tužka by měla být naskladnena 17.3.2018. Chci se zeptat zda jde na Vašich stránkách nastavit hlídacího psa, který mě upozorní na naskladnění? Nerada bych to prosvihla, potřebuju k narozeninám na 1.4. Tak abych včas objednala. Děkuji Machulková

    Odpovědět
    • RE:Hlídání naskladnění

      Hana Páralová / 19.02.2018 000 09:02:57

      Dobrý den, paní Machulková, hlídací pes bohužel na našich stránkách nastavit nejde. Mějte se pěkně, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
      • RE: RE:Hlídání naskladnění

        Martina Machulková / 04.03.2018 000 11:26:51

        Dobrý den, prosím o odůvodnění prodloužení naskladění tužky. Popřípadě kde ji mohu zakoupit když ji potřebuji na 1.4. K narozeninám. Děkuji Machulková

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Hlídání naskladnění

          Hana Páralová / 05.03.2018 000 08:50:29

          Dobrý den, tužky jsou vyráběny v zahraničí a proto se může z logistických důvodů stát, že se doprava a potažmo i naskladnění posune. Za komplikace se omlouváme. Albi tužky prodává většina hračkářství, můžete se tedy podívat v nejbližším obchodě. Mějte se pěkně, Páralová Hana - ALBI

          Odpovědět
  • Není nahraná žádná hudba

    Libor / 11.02.2018 000 10:30:54

    Dobrý den,

    rád bych do tužky nahrál nějaké mp3 písničky. Kam se to do tužky má nahrát? Všiml jsem si, že do Rec adresáře vznikají wav soubory z mikrofonu, ale když jsem tam přidal mp3, nic se nepřehrávalo.

    Děkuji,
    Libor

    Odpovědět
    • RE:Není nahraná žádná hudba

      Hana Páralová / 11.02.2018 000 12:06:44

      Dobrý den, mp3 písničky nahrajte do kořenového (hlavního) adresáře tužky (tam, kde jsou nahrány i knihy). Poté Vám půjdou přehrát. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • el. tužka

    Eva / 01.02.2018 000 09:38:26

    Dobrý den, umí tužka přehrát také např. tuto knihu? www.levneknihy.cz/ali-baba-a-ctyricet-loupeznikuo-rybari-a-zlate-rybce/147469

    Odpovědět
    • RE:el. tužka

      Hana Páralová / 01.02.2018 000 09:45:28

      Dobrý den, Albi tužka přehrává pouze knihy s logem Kouzelného čtení, nikoliv Magic Pen. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Albi tužka

    Jana Radová / 29.11.2017 000 10:43:45

    Dobrý den,
    nemůžu se vám dovolat, proto využívám tento formulář.
    Chci se zeptat, zda opravdu bude samostatná Albi tužka skladem až 18.3.2018?
    Chtěla jsem ji koupit k Vánocům za cenu kterou máte nejlepší a to 1169,-Kč ale nestihla jsem to minulý týden a tento týden jsou už tužky vyprodané. Máme doma hromadu knížek a již jednu tužku ale potřebujeme ještě jednu tužku pro druhou dcerku :(
    Moc díky za info.

    S pozdravem


    Jana

    Odpovědět
    • RE:Albi tužka

      Hana Páralová / 29.11.2017 000 10:54:59

      Dobrý den, omlouváme se, telefonátů je před Vánoci více, postupně vyřizujeme všechny telefony i emaily. Opětovné naskladnění Albi tužky do Vánoc nechystáme. Nicméně je možné, že se pár kusů vrátí od VO odběratelů. Potom bychom je naskladnili. Tuto variantu Vám ovšem nemohu zaručit. Děkuji za strpení, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • nabíjení

    František Martinů / 29.11.2017 000 02:16:09

    Dobrý den, vlastníme kouzelnou tužku od r. 2015, tedy již po záruce. Nefunguje nám nyní nabíjení, nabíječka je v pořádku, ale je asi špatný kontakt v konektoru na tužce.
    Je možné tužku nechat opravit, nebo nechat zkontrolovat v prodejně a ev. vyměnit?
    Děkuji za odpověď.

    Odpovědět
    • RE:nabíjení

      Hana Páralová / 29.11.2017 000 09:33:08

      Dobrý den, napište nám, prosím, email na info@kouzelnecteni.cz. Kolegyně na zákaznické lince se s Vámi domluví ohledně dalšího postupu. Děkuji za spolupráci, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • tužka nechce načíst knížky

    Magdalena Ouředníková / 28.11.2017 000 14:23:59

    Dobrý den, již přes rok máme albi tužku i s knihama, a minulý týden se tužka vybila, dali jsme jí nabít (už to bylo podezřele rychlé) a od té doby nenačte žádnou knížku nic. Pořád jen hlásí že neni nahraná žádná kniha nebo MP3. Je možno ji někam poslat na opravu nebo tak něco? Malej totiž dostane další knihy od ježíška.....
    Moc děkuji Ouředníková

    Odpovědět
    • RE:tužka nechce načíst knížky

      Hana Páralová / 28.11.2017 000 14:27:59

      Dobrý den, paní Ouředníková, napište nám, prosím, na info@kouzelnecteni.cz, kolegyně se s Vámi domluví ohledně reklamace tužky. Děkuji za spolupráci, Páralová Hana - ALBI.

      Odpovědět
      • RE: RE:tužka nechce načíst knížky

        Magdalena Ouředníková / 30.11.2017 000 12:54:07

        Dobrý den, uý se mi to podařilo odeslat díky

        Odpovědět
      • RE: RE:tužka nechce načíst knížky

        Magdalena Ouředníková / 30.11.2017 000 12:50:47

        Dobrý den, emailová adresa neni dostupná, email se mi pořád vrací.

        Odpovědět
  • TUŽKA MLUVÍ ANGLICKY

    Jarmila / 27.11.2017 000 18:49:51

    Tužka se při zapnutí rozsvítí a krátce mluví anglicky - není rozumět co říká. Pak zhasne. Při přiložení ke knize nereaguje. Zkoušela jsem ji dát do nabíječky. Chvilku svítí růžově, jakoby se nabíjela, ale cca po minutě svítí jen modře jakože je nabitá. Po zapnutí zase anglická nesrozumitelná věta. Nevím zda je chyba v tužce či nabíječce? Děkuji za radu.

    Odpovědět
    • RE:TUŽKA MLUVÍ ANGLICKY

      Hana Páralová / 27.11.2017 000 19:05:31

      Dobrý den, zkuste provést aktualizaci tužky. Poté by již měla fungovat česky. Pokud by potíže přetrvávaly, kontaktujte nás, prosím, na zákaznické lince - info@kouzelnecteni.cz, 730 800 720. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Tužka nereaguje

    Mateřská škola / 16.11.2017 000 17:17:40

    Dobrý den,
    máme asi 1 rok v mateřské škole knihy "Kouzelné čtení" s tužkou a nyní nám tužka pořád svítí a na nic nereaguje. Dětem nespadla, pracují jen pod dohledem učitelky, naposledy hlásila, že je potřeba ji nabít. Po zapojení k nabíječce pořád svítí a nereaguje. Prosíme o radu jak postupovat, dětem moc chybí. Děkujeme za odpověď.

    Odpovědět
    • RE:Tužka nereaguje

      David Mareček / 16.11.2017 000 17:46:52

      Dobrý den, zaslal jsem Vám obsáhlejší odpověď mailem. Mějte se hezky, David Mareček

      Odpovědět
      • RE: RE:Tužka nereaguje

        Šeligova / 16.07.2018 000 20:19:26

        Dobry den,mame s albi tuzkou stejny problem po zapojeni do nabijecky stale sviti a nic vic nenabiji se asi a nezhadne svetylko mohu poprosit o radu cim by to mohlo byt dekuji

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Tužka nereaguje

          Regina Rosová / 17.07.2018 000 09:39:40

          Dobrý den,

          může se jednat o vadnou baterii. Prosím ozvěte se nám na email info@kouzelnecteni.cz a domluvíme opravu nebo výměnu.

          Děkuji, hezký den

          Regina Rosová - Albi

          Odpovědět
      • RE: RE:Tužka nereaguje

        Helena / 09.12.2017 000 20:05:16

        Dobrý den,

        vvyužívám tento odkaz, protože mám stejný problém. Mohla bych požádat o radu? Tužka po dobití stále svítí modře, nereaguje, po připojení k počítači se ani nenačte. Děkuji za pomoc.

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Tužka nereaguje

          Hana Páralová / 09.12.2017 000 21:33:35

          Dobrý den, zkuste tužku restartovat pomocí malé dírky na zadní straně tužky. Stačí tam strčit konec kancelářské sponky nebo špendlík. Pokud restart nepomůže, obraťte se, prosím, na náš email info@kouzelnecteni.cz, kde se s Vámi kolegyně domluví na dalším postupu. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

          Odpovědět
  • SR

    Ľubica / 14.11.2017 000 14:09:30

    Dobrý deň, prosím Vás, ak si objednám českú verziu knižky, bude na ňu normálne pasovať pero kúpené v SR? Ďakujem.

    Odpovědět
    • RE:SR

      Hana Páralová / 14.11.2017 000 14:35:32

      Dobrý den, v takovém případě je nutné Albi tužku přehrát na český firmware a to tak, že do ní nahrajete poslední českou aktualizaci. Tím Vám ovšem přestanou fungovat slovenské knihy. Zpátky na slovenskou verzi se dostanete opět aktualizací, jen slovenskou. Tužka Vám bude fungovat vždy buď česky nebo slovensky. Mít oba jazyky zároveň (bez přehrání firmware) nelze. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
      • RE: RE:SR

        Ľubica / 14.11.2017 000 14:49:28

        Dalo by sa to teda riešiť kúpou českej ceruzky, aby to bolo pohodlnejšie (jednu na slovenskú a jednu na českú knihu)? Plus by som sa teda ešte spýtala, či už je aj novšia ceruzka (jednotlačidlová)? Ďakujem.

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:SR

          Hana Páralová / 14.11.2017 000 15:15:48

          Dobrý den, ano, určitě to je řešení, mít jednu tužku pro češtinu a druhou pro slovenštinu. Nová tužka je pouze dvoutlačítková. Jednotlačítková je starší verze, která se již neprodává. Mějte se pěkně, Páralová Hana - ALBI

          Odpovědět
          • RE: RE:RE: RE:SR

            Ľubica / 14.11.2017 000 15:29:13

            Skúšala som objednať, ale na Slovensko asi neposielate (nenašla som v možnostiach pri objednávke).

            Odpovědět
            • RE:RE: RE:RE: RE:SR

              Hana Páralová / 14.11.2017 000 16:18:09

              Dobrý den, na Slovensko bohužel neposíláme. Napište nám, prosím, email na eshop@albi.sk. Kolega ze Slovenska se s Vámi již domluví. Ví o Vás, bude čekat až mu napíšete. :-) Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

              Odpovědět
  • Tužka nereaguje

    Aneta / 10.11.2017 000 18:59:24

    Dobrý den,

    jak máme postupovat, když tužka svítí modře a na nic nereaguje. Nahrávala jsem do ní novou knihu a po odpojení od počítače svítí, nejde zapnout ani vypnout, nemluví, na knížky nijak nereaguje. Po opětovném připojení do počítače se nenačte. Dá se s tím něco dělat?
    Děkuju za odpověď.

    Odpovědět
    • RE:Tužka nereaguje

      Hana Páralová / 10.11.2017 000 20:53:52

      Dobrý den, zkuste tužku restartovat pomocí malé dírky, do které stačí strčit špendlík či konec kancelářské sponky. Pokud by restart nepomohl, napište nám, prosím, email na info@kouzelnecteni.cz. Kolegyně se s Vámi domluví na reklamaci. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Věkové omezení

    Lucie / 06.11.2017 000 14:42:23

    Dobrý den, chci se zeptat, zda může tužku používat i mladší dítě tří let. Syn bude mít na vánoce 2roky a 3 měsíce a já jsem u tužce pro něj uvažovala. Synek je celkem šikovný, ovládá mobil, různé tlačítka apod. Popř. kterou knihu byste mi doporučili.

    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Věkové omezení

      Hana Páralová / 06.11.2017 000 14:54:30

      Dobrý den, doporučený věk 3+ je z důvodu drobných částí na tužce (např. krytka na SD kartu, která je na šroubek). U mladších dětí určitě doporučujeme dohled dospělé osoby. Pro nejmenší jsou vhodné Zpívánky, Večerníčkovy pohádky, Zvířátka na statku či Hravé učení. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Nabíječka

    Iva Mádrová / 26.10.2017 000 09:54:03

    Dobrý den,
    prosím, kde je možné sehnat novou nabíječku? Koupili jsme synovi k blížícím se narozeninám tři nové knihy a zjistili, že se nám ztratila nabíječka :-(.
    Moc děkuji za odpověď. IM

    Odpovědět
    • RE:Nabíječka

      Hana Páralová / 26.10.2017 000 09:55:40

      Dobrý den, napište nám email na info@kouzelnecteni.cz, kolegyně se s Vámi domluví. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Po pokusu o aktualizaci nic nefunguje

    Marie Vachtová / 14.10.2017 000 21:35:27

    Dobrý den,
    v Globusu jsme získali hru Kouzelný totem. Po nahrání souboru se pouze přehrál úvod ( " zahrajte si jednoduchý test atd...), ale pak už nic nefungovalo. Zkusila jsem tužku aktualizovat, ale bohužel v průběhu aktualizace počítač ohlásil " zařízení je uzamčeno". Nyní bohužel nefunguje nic, ani původní knihy.
    Je možné s tím něco dělat? Máme starší verzi tužky.
    Děkuji
    Vachtová

    Odpovědět
    • RE:Po pokusu o aktualizaci nic nefunguje

      Hana Páralová / 16.10.2017 000 07:18:43

      Dobrý den, paní Vachtová, aktualizační soubor mějte uložený v PC, nekopírujte ho do tužky. Poté Vám aktualizace proběhne správně. V případě potíží se neváhejte obrátit na naší zákaznickou linku info@kouzelnecteni.cz či telefon 730 800 720. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI.

      Odpovědět
  • Oprava tužky.

    Petra / 25.09.2017 000 22:39:25

    Dobrý den, vlastníme tužku cca od r. 2015. Nějakou dobu ji děti nepoužívaly, nyní jsem ji nabila a zjistila, že nic nenačítá. Myslím, že ve špičce chybí senzor. Jde s tím něco dělat? Chtěla jsem tužku zprovoznit pro mladšího syna a dokoupit nové knihy.
    Děkuji.

    Odpovědět
    • RE:Oprava tužky.

      David Mareček / 25.09.2017 000 22:49:13

      Dobrý den, tužku můžete vyměnit ve kterékoliv prodejně Albi nebo ji zašlete na adresu skladu s průvodním reklamačním dopisem, pošleme Vám novou. Hezký den, David Mareček

      Odpovědět
  • Nabijecka k el.tuzce

    Jan Veleba / 02.09.2017 000 10:19:45

    Dobrý den,prosím kde mohu pořídit novou nabíječku k tužce. Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Nabijecka k el.tuzce

      Hana Páralová / 04.09.2017 000 08:45:33

      Dobrý den, pošlete nám, prosím, email na info@kouzelnecteni.cz. spolu se svou adresou a kontaktem na Vás. Děkujeme, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • nabíječka

    Soňa Čihoská / 14.07.2017 000 20:54:57

    Dobrý den,prosím kde mohu pořídit novou nabíječku k tužce. Děkuji

    Odpovědět
    • RE:nabíječka

      David Mareček / 16.07.2017 000 14:14:13

      Dobrý den, poslal jsem Vám soukromý e-mail s instrukcemi. Mějte se hezky, David Mareček

      Odpovědět
  • Nereaguje

    Peter Neupauer / 09.07.2017 000 00:54:57

    Dobrý den, dcera dostala od babičky sadu a tužkou a pohádkou (o perníkové chaloupce). Když jsme se večer po oslavě dostali na zkoušku tužky, tužka vůbec nereagovala na zapnutí. Při připojení na nabíječku svítí modře a někde mezi tlačítkem Play/Pauza a Opakování bliká červený bod. Při připojení k PC se chová jako výměnné zařízení a lze volně kopírovat data. (Na tužce byly snad všechny data co jsou na internetu) tužku jsem úspěšně aktualizoval a smazal z ní všechna data a nahrál jen data k perníkové chaloupce. Tužka stále nereagovala. Zkusil jsem tedy zapuštěné restart tlačítko ale také beze změny. Po nějaké době zkoušení všeho možného jsem přišel na to že pokud držím tlačítko Play/Pauza a připojím kabel od nabíječky tužka se rozsvítí žlutě zahraje tón (asi startovní) a pak svítí jen modré a červeně. Když pustím tlačítko opakuje se modré světlo a blikání červeného bodu. Moje otázky : bydlím v Příbrami, kde nejblíže mohu tužku vyměnit za jinou? Jelikož sloni dárek, nemám účtenku, je to problém?
    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Nereaguje

      Hana Páralová / 10.07.2017 000 07:23:09

      Dobrý den, na email Vás bude kontaktovat kolegyně ze zákaznické linky, která se s Vámi domluví na výměně tužky. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Tužka nereaguje

    Petulikk / 22.06.2017 000 15:58:16

    Dobrý den, po Vanocich jsme u Vas zakoupili další tužku i pro syna, bohužel ted nám přestala reagovat, nenacita :( jakým způsobem máme vyreklamovat? Musíme zaslat Vám na e-shop nebo můžeme zanést i do kamenne albi prodejny? Děkuji za odpověď :)

    Odpovědět
    • RE:Tužka nereaguje

      David Mareček / 22.06.2017 000 23:34:30

      Dobrý den,

      před reklamací doporučuji následující kroky - zkuste otevřít slot pro paměťovou kartu a kartu vyndejte a znovu dejte zpět (při hraní dětem občas tužka spadne a někdy paměťová karta nedoléhá přesně na kontakty ve slotu). Tužku zkuste resetovat a pokud ji lze připojit k počítači a zobrazuje se v pořádku, zkuste tužku aktualizovat. Pokud ani jeden z postupů nefunguje, stačí se zastavit na prodejně Albi, kolegyně Vám vymění tužku za novou (stačí přinést tužku samotnou, není potřeba nosit celou krabici). Mějte se hezky, David Mareček

      Odpovědět
      • RE: RE:Tužka nereaguje

        Petulikk / 25.06.2017 000 08:35:41

        Děkuji vyzkoušíme :)

        Odpovědět
  • ztracená nabíječka

    otec / 30.05.2017 000 11:03:44

    Dobrý den, prosím dá se někde dokoupit nabíječka?

    Odpovědět
    • RE:ztracená nabíječka

      David Mareček / 30.05.2017 000 13:42:42

      Dobrý den,

      napsal jsem Vám soukromý e-mail. Mějte se hezky, David Mareček

      Odpovědět
  • SD karta

    Veronika / 02.05.2017 000 20:40:58

    Dobry den, Albi tuzku mame od roku 2015. Nyni nam hlasi, ze SD kartu nelze nacist.Poradite mi prosim ja zavadu odstranit?
    Dekuji

    Odpovědět
    • RE: SD karta

      ONDRA / 21.09.2018 000 15:05:03

      Mám v tužce 16GB kartu. Též mi to z ničeho nic začalo divně chovat. Žádné hlášení, MP3 hrály, ale optický senzor, jakoby nefungoval. Šli jsme tedy Albi tužku vyměnit do Šantovky, ale paní zkusila vložit svou kartu a šlo jí to 8-o.. Zkoušel jsem další dvě karty doma a NIC. Když jsem pak zkusil kartu držet zamáčklou (za kolébkou), šlo to. Vyřešil to nyní sprej na kontakty, ale evidentně ty kontakty nejsou moc kvalitní, příště asi navštívím hodináře k zeštelování pérek.

      Odpovědět
      • RE:RE: SD karta

        David Mareček / 23.09.2018 000 18:46:34

        Dobrý den, napsal jsem Vám e-mail s instrukcemi pro výměnu tužky. Mějte se hezky, David Mareček, Albi

        Odpovědět
    • RE:SD karta

      David Mareček / 03.05.2017 000 11:12:44

      Dobrý den,

      zkusil bych kartu vyndat a znovu vložit - tužka někdy dětem spadne a karta pak nedoléhá přesně ve slotu karty. Po této kontrole ještě zkuste tužku resetovat vložením kancelářské sponky nebo špendlíku do resetovacího otvoru. Pokud se to nepodaří, prosím, napište mi na mail david.marecek@albi.cz. Děkuji a přeji hezký den, David Mareček

      Odpovědět
  • Blikání

    Markéta / 31.01.2017 000 22:20:39

    Dobrý den, je možné nějak vypnout blikání "obličeje" tužky při práci s tužkou? Je dost rušivé, hlavně při horším světle (třeba v autě). Neuvědomují si, že by testovací tužky v obchodech takto blikaly.
    Pokousela jsem se také ztlumit hlasitost, ale i ta nejnižší mi přijde dost hlučná, je to prosím možné nějak ovlivnit?

    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Blikání

      Hana Páralová / 01.02.2017 000 08:52:38

      Dobrý den, každá Albi tužka bliká. Blikání nijak vypnout nelze. Hlasitost lze ovládat tlačítky na boku (u verze 8800), u starší verze ji lze ovládat pomocí ikon v knize. Případně je možné použít také sluchátka s ovládáním hlasitosti. Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
      • RE: RE:Blikání

        Markéta / 01.02.2017 000 10:03:47

        Takže to ztišit úplně nejde? A to blikani- je možné, že ty testovací tužky neblikaly? Jaké má blikání účel?
        Dekuji

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Blikání

          Hana Páralová / 01.02.2017 000 10:08:17

          Úplně ne, pouze jak Vám to jde. Všechny tužky blikají, i testovací. Tužka bliká stále když je zapnutá. Páralová Hana - ALBI

          Odpovědět
  • Nenabíjí tužka

    Jarda / 31.01.2017 000 13:51:06

    Dobrý den přeji, na Vánoce jsme zakoupil Vaší elektronickou tužku, tužka nám nenabíjí. Je možno vyměnit tužku nebo to nějak opravit? Děkuji za info

    Odpovědět
    • RE:Nenabíjí tužka

      Hana Páralová / 31.01.2017 000 14:04:00

      Dobrý den,

      určitě, pokud Vám tužka nefunguje, vyměníme Vám ji. Můžete se zastavit na kterékoliv Albi prodejně, případně se nám, prosím, ozvěte emailem na eshop@albi.cz nebo telefonicky na 730 800 720. Vše spolu ihned vyřešíme.

      Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Slovenština

    Václav Holý / 20.01.2017 000 13:57:38

    Dobrý den, nechystáte také verzi ve slovenském jazyce?

    Odpovědět
    • RE:Slovenština

      Hana Páralová / 20.01.2017 000 14:09:22

      Dobrý den,

      slovenská verze tužky je dostupná na našem slovenském eshopu. Nicméně když si českou tužku přehrajete slovenským firmwarem a nahrajete slovenské audio .bnl soubory ze slovenských webovek www.kuzelnecitanie.sk/prevziat-audiosubor/, tužka Vám bude fungovat.

      Mějte se pěkně, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Nabíječka

    zdenka / 19.12.2016 000 09:51:59

    Dobrý den,je možné někde zakoupit náhradní nabíječku k tužce?

    Odpovědět
    • RE:Nabíječka

      Hana Páralová / 19.12.2016 000 11:00:16

      Dobrý den,

      zašlete svou adresu a mobil na email info@kouzelnecteni.cz. Kolegyně Vám nabíječku zašle.

      Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
      • RE: RE:Nabíječka

        zdenka / 19.12.2016 000 11:33:21

        Děkuji mnohokrát.

        Odpovědět
  • tužka Albi

    Veronika / 01.12.2016 000 21:24:10

    Dobrý den, bude ještě do Vánoc k dispozici samostatná tužka?
    Děkuji Václavíková

    Odpovědět
    • RE:tužka Albi

      Hana Páralová / 02.12.2016 000 10:42:57

      Dobrý den,

      do Vánoc opětovné naskladnění nechystáme. Doporučuji zajít do kamenné prodejny.

      Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Prosba o radu

    Pavla / 24.11.2016 000 15:06:20

    Dobrý den,
    zaujala mě elektronická tužka a ráda bych jí pořídila synovi k Vánocům. Podle toho co se mi kde podařilo zjistit a co jsem si zde přečetla, je možné zakoupit pouze samotnou tužku nebo potom výhodněji už s nějakou knihou. Ráda bych tedy zakoupila tužku výhodněji už i s knihou, ale můžete mi doporučit kterou knihu bych měla zakoupit, když jsou synovi 3 roky? Pokud jsem správně pochopila jsou pouze nějaké určité knihy, které se prodávají společně s tužkou a ostatní se prodávají samostatně, bez tužky.
    Předem velice děkuji
    Pavla Aubrechtová

    Odpovědět
    • RE:Prosba o radu

      Hana Páralová / 25.11.2016 000 07:34:56

      Dobrý den, paní Aubrechtová,

      ano, tužku můžete zakoupit buďto samostatně nebo potom v cenově výhodném balení spolu s knihou. Pro nejmenší bych doporučila sadu s pohádkou Perníková chaloupka eshop.albi.cz/albi-tuzka-s-pernikovou-chaloupkou/. Ostatní knihy se prodávají samostatně, ale Albi tužka je kompatibilní se všemi knihami z Kouzelného čtení.

      Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
      • RE: RE:Prosba o radu

        Pavla / 26.11.2016 000 14:31:34

        Děkuji za zprávu, sadu s pohádkou Perníková chaloupka jsem již objednala.

        Odpovědět
  • Albi tužka

    Jitka / 21.11.2016 000 10:08:22

    Dobrý den,
    bude ještě do Vánoc k dispozici samostatná albi tužka?
    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Albi tužka

      Hana Páralová / 21.11.2016 000 12:35:06

      Dobrý den,

      samostatné Albi tužky jsou pro tuto chvíli vyprodané. Doporučuji zakoupit sadu spolu s knihou, kde to i cenově vychází výhodněji.

      Děkuji za pochopení, mějte se hezky - Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Albi tužka

    Kristýna / 07.11.2016 000 12:41:02

    Dobrý den,

    je možné koupit albi tužku samostatně, mám totiž zájem o hravou angličtinu a anglický obrázkový slovník. Našla jsem na intenretu, že je potřeba si koupit nějakou základní sadu a teprve potom si můžu dokupovat další knihy.
    Děkuji

    Odpovědět
    • RE:Albi tužka

      Hana Páralová / 07.11.2016 000 12:43:32

      Dobrý den,

      toto je základní sada Albi tužky bez knihy. Pokud máte zájem o knihu Hravá angličtina doporučuji přesto zakoupit sadu přímo s touto knihou eshop.albi.cz/albi-tuzka-s-hravou-anglictinou/. Vychází to cenově výhodněji. :-)

      Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
      • RE: RE:Albi tužka

        Kristýna / 15.11.2016 000 23:15:45

        Děkuji za odpověď. Mám ještě jeden dotaz, a je možné si také koupit albi tužku s obrázkovým slovníkem? Mám zájem o dvě albitužky + slovník a hravou angličtinu. A ještě jeden dotaz :-) Jakou angličtinu - hravou nebo obrázkový slovník, byste doporučila pro začátečníka staršího věku, co už něco umí,ale neustále začíná od začátku.
        Děkuji

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Albi tužka

          Hana Páralová / 16.11.2016 000 08:57:25

          Dobrý den,

          tužka v sadě s obrázkovým slovníkem není v nabídce. V takovém případě si vyberte sadu s jinou knihou, případně potom tedy samostatnou tužku.
          Pro začátečníka staršího věku bych doporučila spíše obrázkový slovník. Jednak je více obsáhlejší a není vyloženě tolik "dětský". :-)

          Mějte se hezky, Páralová Hana - ALBI

          Odpovědět
  • Nové knihy

    Martin H. / 11.09.2016 000 10:06:40

    Dobrý den,
    nemůžeme si Kouzelnou tužku vynachválit, ale neplánujete do Vánoc nějaké nové knížky? Očekávali jsme že budete pravidelně vydávat nové knihy, ale dlouho nic nového nebylo.
    S pozdravem
    Martin H.

    Odpovědět
  • dotaz

    j / 24.05.2016 000 15:45:27

    Můžete mi sdělit jak lze získat tužku E9800 a ne E8800? Lze to nějak ovlivnit? Zatím jak vidím máte všude na upoutávkách (obrázky knihy,tužky atd. jen E8800). Jaký je důvod? Vysvětlete děkuji.

    Odpovědět
    • RE:dotaz

      Hana Páralová / 24.05.2016 000 16:49:29

      Dobrý den,

      tužka E9800 je prvotní verze tužky, která se již nevyrábí. Nyní je v prodeji novější verze a to E8800. Tato tužka má navíc tlačítko pro opakování, tlačítko pro ovládání hlasitosti, větší paměťovou kartu a maličko jiný tvar - lépe padne do dětské ruky. Více o verzích tužek se můžete dočíst zde www.kouzelnecteni.cz/co-je-kouzelne-cteni/.

      S pozdravem

      Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • velikost paměti

    Maki / 16.03.2016 000 18:15:43

    Dobrý den, máme el. tužku od vánoc, k tomu přikupujeme pravidelně knihy. Ale paměť tužky již není schopna některé knihy načít, kvůli malé kapacitě. Takže musíme promazávat ty které jsou v ní již nahrané. Lze nějakým způsobem navýšit velikost paměti? Vydávají se stále nové knihy a tímto jsme hodně limitovaní. Můžete nám prosím poradit? Děkuji

    Odpovědět
    • RE:velikost paměti

      Hana Páralová / 17.03.2016 000 09:50:33

      Dobrý den,

      do tužky je možné dokoupit sd kartu do velikosti 16GB.

      Mějte se hezky

      Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • dotaz -* zapadlé čidlo

    Marie Dočkalová / 18.02.2016 000 10:09:13

    při používání tužky zapadlo čidlo dovnitř. Tužka svítí a nereaguje. Jak ji lze opravit?

    Odpovědět
    • RE:dotaz -* zapadlé čidlo

      Hana Páralová / 18.02.2016 000 10:41:47

      Dobrý den, paní Dočkalová,

      jaké čidlo máte na mysli? Ten optický senzor ve špičce tužky? Nemohlo se stát, že tam dítě například něco strčilo?

      Hezký den

      Páralová Hana - ALBI

      Odpovědět
  • Tužka s knihou

    Lucie / 10.02.2016 000 20:17:17

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je dostupná tužka s knihou, popřípadě kdy bude možnost ji zakoupit. Děkuji, Lucie

    Odpovědět
    • RE:Tužka s knihou

      Hana Páralová / 11.02.2016 000 07:48:05

      Dobrý den,

      Albi tužka samostatná i v sadě je momentálně bohužel vyprodaná. Nicméně je na cestě na náš sklad. Předpokládané naskladnění bude zhruba v polovině března. Prosím tedy o strpení.

      Mějte se hezky.

      Odpovědět
  • Tužka pořád svítí a na nic nereaguje

    Lenka / 17.01.2016 000 21:37:24

    Dobrý den, ráda bych se zeptala, co mám dělat v případě, když tužka stále svítí a na nic nereaguje?/kupována v prosinci 2015/ Mám ji dát na reklamaci?Jak se reklamace provádí?Děkuji.

    Odpovědět
    • RE:Tužka pořád svítí a na nic nereaguje

      Hana Páralová / 18.01.2016 000 09:29:24

      Dobrý den,

      tužku restartujte pomocí otvoru na zadní straně. Do otvoru vložte špendlík. Tužka se vypne.

      Mějte se hezky.

      Odpovědět
  • Dostunost produktu

    Petra Semecká / 01.01.2016 000 11:45:51

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy bude albi tužka skladem? Děkuji a přeji úspěšný rok 2016.

    Odpovědět
    • RE:Dostunost produktu

      Hana Páralová / 04.01.2016 000 09:29:47

      Dobrý den,

      samostatná Albi tužka bude skladem v průběhu března letošního roku.

      Mějte se hezky.

      Odpovědět
  • Proč nelze el. tužku objednat

    Ivana Hůlková / 25.11.2015 000 17:24:26

    Ráda bych si objednala na vánoce el. tužku pro vnuka, ale bohužel na stránkách e-shopu Albi je vše možné, ale samotná el. tužka ne. Není skladem jak se u ní píše a tak se ptám? Bude skladem a nebo se bude muset koupit el. kouzelná tužka i s pohádkou o Perníkové chaloupce, což ho zrovna nebaví a na atlas světa je ještě malý.
    Děkuji s pozdravem
    I Hůlková

    Odpovědět
    • RE:Proč nelze el. tužku objednat

      Hana Páralová / 25.11.2015 000 20:55:16

      Dobrý den, paní Hůlková,

      samostatná Elektronická Albi tužka je bohužel v současné chvíli vyprodaná. Nicméně je na cestě na náš sklad. Předpokládaný termín naskladnění je 10.12. Prosím tedy o strpení.

      Děkuji, mějte se hezky

      Odpovědět
      • RE: RE:Proč nelze el. tužku objednat

        Ján / 13.12.2015 000 09:14:27

        Dá sa už objednať el. tužka samostatne

        Odpovědět
        • RE:RE: RE:Proč nelze el. tužku objednat

          Hana Páralová / 14.12.2015 000 08:38:10

          Dobrý den,

          ano, nyní můžete objednávat samostatnou Elektronickou tužku.

          Mějte se hezky.

          Odpovědět

Podobné zboží z nabídky

Kniha Hravá angličtina Skladem
Kniha Hravé učení Skladem
Kniha  Atlas světa Skladem
Piano a bubny Skladem